חדשות

היחידה המרכזית במחוז ת"א עצרו זוג (גבר, אישה) בלדרים מברזיל בחשד כי הבריחו בהחדרה לתוך גופם כשני ק"ג של קוקאין

במסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל נגד הברחות סמים מגבולות המדינה, ימ"ר ת"א ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, במהלכה עלה חשד כי זוג בלדרים שהגיעו מברזיל ונחתו בנתב"ג, הבריחו סם מסוכן מסוג קוקאין באמצעות גופם, מחר צפוי הגשת כ"א ע"י פרקליטות מחוז ת"א נגד שני החשודים

בימ"ר ת"א הצטברו חומרי חקירה שהובילו את החוקרים לזהות החשודים ומועד הגעתם לנתב"ג בתאריך 9.9.23. כאמור, עם נחיתת בני הזוג (תושבי ברזיל) בנתב"ג, הם נעצרו ובחיפוש ראשוני על החשודה שהסליקה במקום מוצנע בגופה את הסמים, נתפסו כ-150 גר' של סם מסוג קוקאין המחולק למנות. בהמשך בוצעו מספר פעולות חקירה מהירות כולל צילום רנטגן, בשל החשד כי הסליקו כמויות של סמים בבטנם.

בצילום הרנטגן שבוצע בבי"ח, נדהמו השוטרים לגלות כמות של כמעט 2 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קוקאין שהוחדרו לגופם של הזוג, לפי החלוקה על הגבר נתפס כקילו סמים המחולקים ל-75 מנות ועל האישה נתפס כ-950 גרם סמים המחולקים ל-48 מנות .

החומר החשוד כסם נמצא בבטנם של שני בני הזוג, שהסליקו לכאורה באמצעות בליעה והחדרה את כל כמות הסמים שנתפסה. לאחר צילום הרנטגן שהציג את כמות הסמים שהיו בתוך גופם, חוקרי הימ"ר המתינו לפליטה של כל החומרים בבי"ח ולתפיסת כל החומר שהוחדר.

 

בכוונת הפרקליטות להגיש נגד הזוג כתב אישום בחשד ליבוא סם מסוכן.

 

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות