חדשותבריאות

מנכ" ל כללית אלי כהן, מנהל מחוז מרכז ארז לוי ובכירי כללית, ביקרו אתמול במרכז הרפואי כללית אשדוד על מנת לחזק את העובדים

"מבצע 'מגן וחץ' מלמד שוב על חוסנם הבלתי רגיל של עובדי כללית ביישובים הנתונים למתקפת טילים" מנכ"ל כללית, אלי כהן

מנכ"ל כללית, אלי כהן, ביקר אתמול במרכז הרפואי כללית אשדוד כדי לחזק את העובדים ולעמוד מקרוב על היערכותם ומוכנותם של הצוותים להמשך מתן שירותים רפואיים למטופלים.

לביקור הצטרפו סמנכ"לית חטיבת הקהילה מרב גוט, סמנכ"לית משאבי אנוש אורנית ברטל, איתן שלייפר, סמנכ״ל ראש חטיבת לוגיסטיקה ותשתיות ומנהל מחוז מרכז כללית, ארז לוי.

״מבצע 'מגן וחץ' מלמד שוב על חוסנם הבלתי רגיל של עובדי כללית ביישובים הנתונים למתקפת טילים, אתם ממשיכים להעניק את השירותים הרפואיים באחריות, ברוגע בביטחון ובמקצועיות, למען בריאות המטופלים*.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית, הביע הערכת רבה למסירותם ועבודתם של העובדים בימים אלה.בהמשך הסיור ביקרו גם את ילדי העובדים הנמצאים במועדוניות ייעודיות, שוחחו עימם, דרשו לשלומם ודאגו למורל הילדים.

בעקבות המצב הביטחוני כללית מחוז מרכז מפעילה מערך מועדוניות לטובת ילדי העובדים המוגדרים כצוותים חיוניים כדי לאפשר שירות רפואי ראוי גם בזמני חירום, כמו כן הוקם מוקד תמיכה וסיוע טלפוני לעובדים ולמטופלים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות