ניוזים חמיםחדשות

צפו: תושב ראשל"צ הטריד מלצרית בפאב בעיר, כשמבלה אחר העיר לו, בתגובה הוא הכה ונשך את אוזנו ותלש חלק ממנה

כתב אישום: בקטטה בין שני מעורבים בראשון לציון, תקף ונשך הנאשם את הקורבן עד שנתלשה חלק מאוזנו. לאחר שהקורבן העיר לו על יחס משפיל של התוקף כלפי מלצרית במקום

במהלך שבוע שעבר, הגיע הנאשם לפאב בראשון לציון בשעות הערב והחל להטריד את המלצרית במקום ואף איים עליה. הקורבן שהיה אחד מלקוחות המקום והבחין במתרחש פנה לנאשם בניסיון להרגיעו. בתגובה תקף הנאשם את הקורבן שניסה להתגונן. בהמשך עזב הנאשם את המקום לאחר שאנשים נוספים התערבו והרגיעו את הנאשם.

בהמשך הלילה חזר הנאשם לפאב וארב לקורבן ועם צאתו מהמקום החל לתקוף אותו עד שבשלב מסוים נשך את אוזנו עד כי תלישת חלק מהאוזן.

הקורבן שנפצע באורח בינוני פונה לבית החולים על ידי גורמי רפואה ונזקק לניתוח לטיפול בפציעתו.

הנאשם בן 28 מראשון לציון נעצר על ידי המשטרה ומאז הוארך מעצרו על ידי בימ"ש עד להגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים אתמול על ידי יחידת התביעות במחוז מרכז.

 

צילומים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות