ניוזים חמיםחדשותבריאות

ממשיך להיות אנוש מצבו של בן ה-6 שטבע אתמול בבריכה ציבורית בבת-ים

לפי בית החולים "וולפסון" הבוקר: "מצבו של בן השש שטבע בבריכה בבת-ים, לא יציב והוא מונשם. הצוות שלנו ממשיך להילחם על חייו"

ממשיך להיות אנוש מצבו של הילד בן ה-6, שטבע אתמול בבריכה ציבורית בבת-ים. לפי בית החולים "וולפסון" הבוקר: "מצבו לא יציב והוא מונשם. הצוות שלנו ממשיך להילחם על חייו".

הילד נמשה מהמים אתמול אחרי השעה 18.30, לאחר ששהה מתחת למים במשך יותר משלוש דקות..עד להגעת צוות מד"א, המציל החל לבצע בילד פעולות הנשמה, ללא הועיל.

המשטרה עכבה 3 אנשים לחקירה אמש ושחררה אטתם, כעבור מספר שעות. נבדק איך שירותי ההצלה לא הבחינו בילד ואיפה היו הגורמים שאמורים להשגיח עליו.

חובשי רפואת חירום במד"א יוסף ששון ומעוז ויברמן סיפרו: "הובילו אותנו אל ילד ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה והמציל מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד"א. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות