ניוזים חמיםחדשות

בלעדי: משרד הפנים דורש מראש עיריית ר"ג להסביר תוך 10 ימים, מדוע הוא לא חושף מסמכים שלפי חוק השקיפות עליו לפרסם, כמו: נושא חשש לניגוד עניינים שלו ושל מהנדסת העיר, הוצאות על מסיבות צילומים של שאמה, כמה קיבלה עירוני ר"ג. מה יש לשאמה להסתיר?

יו" ר האופוזיצייה בר"ג, חגי אשר, פנה בשאלה למשרד הפנים: למה ראש עיריית ר"ג מנסה להסתיר מהתושבים את הדברים האלו, שאמורים להתפרסם תחת חוק השקיפות? בדיקת ניגוד עניינים של ראש העיר ומהנדסת העיר, הוצאות על צילומי ראש העיר, עלות נסיעות לחו"ל, עלות מסיבות בעיר, מה היה בהסכם עם עירוני ר"ג שעלה מאות אלפי שקלים ועוד ועוד

במסע הבחירות שלו לראשות העיר רמת גן, הכריז כרמל שאמה הכהן על כל במה ולכל שומע, כי הוא בניגוד לראשי עיר קודמים, ינהל מנהל תקין וינהג בשקיפות מלאה.

אלא שמסתבר שכמו הבטחות שונות, אצל שאמה המילים לא הולכות יד ביד עם המציאות. וכך קורה ששאמה הכהן, במקום לנהוג בשקיפות עושה ההיפך.

על פי סעיף 140א', תוך 3 ימים על העירייה לחשוף הסכמים, מסמכים וחוזים שהיא עורכת. אלא שלמרות עשרות פניות מצד חברי מועצת העיר לפרסום, תחת חוק השקיפות, של מסמכים שונים, כרמל שאמה הכהן והנהלת העיר מצפצפים בגדול.

אז מה כרמל שאמה הכהן מסרב לחשוף? למשל: את בדיקת נושא ניגוד העניינים שיש לו ולמהנדסת העיר בנושאי נדל"ן בעיר. או הסכם הפשרה עם עירוני רמת גן בסך 300 אלף שקלים, או כמה עלו שלטי הענק שפרסם באיילון כשהוא מאחל הצלחה לנשיא ארה"ב דאז, דונלד טראמפ.

וגם: פירוט נסיעות ראש העיר לחו"ל, פירוט עלויות צילומי ראש העיר וכן השידורים החיים שערך, רכישת כרטיסי אשראי על ידי העירייה ומסירתם לצד שלישי, הוצאות המסיבות במתחם הבורסה ועוד.

יו"ר האופוזיציה, חגי אשר – שיחד עם חברי מועצה אחרים, מנסים לקבל כחוק לידיהם את המסמכים האלו, אך נענים בשלילה – החליט לעשות מעשה ופנה למשרד הפנים בשאלה הפשוטה: האם חוק השקיפות לא חל על כרמל שאמה?

תשובת משרד הפנים לא איחרה לבוא והופנתה לראש העיר שאמה והנהלת העירייה: משרד הפנים דרש מראשי העירייה ומ"מ היועץ המשפטי בעירייה להסהיר תוך 14 יום מדוע מסמכים אלו מוסתרים, או לחלופין להעביר אותם לידי חגי אשר.

אז מה מנסה כרמל שאמה הכהן להסתיר מהתושבים?

 

צילום: מערכת ניוזים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות