ניוזים חמיםחדשות

ראש עיריית לוד דורש מהשב"כ לחקור אירוע שריפת המכוניות והמשאיות בשכונת גני אביב הלילה: "מדובר בפיגוע לאומני מצד משפחות ערביות פליליות בעיר, בגלל האכיפה נגדן"

מעל 6 כלי רכב ומשאית עלו באש הלילה בשכונת גני אביב בלוד. הבוקר ראש עיריית לוד מאשים: "מדובר בפיגוע שנאה לאומני בלוד, כלי רכב ומשאיות עלו באש בעיר. אני דורש מהשב"כ לחקור באופן בהול"

הלילה בשעה 00:57 התקבל דיווח במוקד חירום 102 של מחוז מרכז על שריפת מספר כלי רכב ברחוב הציפורן בעיר לוד.
3 צוותי כיבוי בפיקודו של נועם מרדכי הוזנקו למקום האירוע.
בהגיעם למקום דווח על 6 כלי רכב פרטיים אשר עולים באש ומיד החלו בפעולות תיחום השריפה ומניעת התפשטות לרכבים נוספים.

הבוקר ראש עיריית לוד מאשים: "מדובר בפיגוע שנאה לאומני בלוד, כלי רכב ומשאיות עלו באש בעיר", ראש העיר יאיר רביבו, הוסיף: "אני דורש מהשב"כ לחקור באופן בהול, לא נירתע מאכיפת החוק והגברת המשילות".

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, מעלה הילוך ומכריז על אווירת חירום, במסגרת מאבק עיקש, נחוש וחסר פשרות שהוא מוביל בכל הקשור לאכיפת החוק והסדר בלוד ולחיזוק הביטחון האישי של התושבים, זאת נוכח התגברות אירועי הפרות חוק בעיר.
בשיאם של האירועים, הוצתו הלילה (רביעי) ברחבי העיר, בעיקר בשכונת גני אביב בלוד, מספר כלי רכב ומשאיות. ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, מפנה את האחריות אל המשטרה והשב"כ: "זהו פיגוע שנאה לאומני על רקע אכיפת החוק על ידינו. אני דורש מהשב"כ לחקור באופן בהול, לא נירתע מאכיפת החוק והגברת המשילות".
המתיחות בלוד החריפה בשנים האחרונות, על רקע פעילות נחושה של העירייה כנגד תופעות הבנייה הבלתי חוקית במגזר הערבי והריסת עשרות ואף מאות מבנים בלתי חוקיים. כך גם אירועי הירי החוזרים ונשנים, כאשר העירייה החליטה לנקוט בצעדים מחמירים כנגד משפחות ערביות מלוד המעורבות באירועי ירי. בתוך כך הודיעה העירייה כי תפעל לסילוקן מהעיר, לרבות הפסקת כל שירות עירוני, ביצוע הריסות של מבנים בלתי חוקיים של משפחות אלה וביתר שאת, הטלת קנסות כבדים, בחינת ניתוק חיבורים פיראטיים למים וחשמל, וביצוע צעדים נחושים ובלתי מתפשרים עד להרחקתן של משפחות אלה מהעיר.
"זהו פיגוע לאומני, תג מחיר כנגד תושבים תמימים, לא יקום ולא יהיה!" אמר ראש העיר, "נמשיך לנקוט במדיניות נחושה ומחמירה, באכיפת חוקי התכנון והבנייה, במטרה להדגיש מסרים ברורים של שלטון חוק וסדר כעיר מתוקנת הפועלת אך ורק על פי חוק".
ראש העיר דורש מהמשטרה לתגבר את הנוכחות בכל רחבי העיר, לרבות סיורים רגליים והצבת ניידות קבועות בשכונת גני אביב. "תושבי העיר לא צריכים לחיות בפחד בשל אירועי האלימות והפרות הסדר במגזר הערבי בעיר, המהווים את אחד הגורמים העיקריים להגירה שלילית מהעיר. אי אפשר לעבור לסדר היום או להקל ראש באירועים אלה. חובתנו להציב את נושא הביטחון האישי של תושבי לוד בראש סדרי העדיפויות ולטפל באירועים כגון אלה בלוד בנחישות ובמלוא החומרה!".

 

צילום: דוברות כיבוי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות