ניוזים חמיםחדשותבריאות

כמעט 500 מתחסנים ביום אחד! שירותי בריאות כללית פתחו מוקד חיסוני קורונה במרפאת הרצל בר"ג

ד"ר לימור דרורי הרישנו, מנהלת מינהלת דן בשירותי בריאות כללית: "ברגע שמגש של חיסונים מגיע אנחנו מיד פותחים תורים, צריך לחכות בסבלנות וכל פעם לבדוק. בשבוע הבא אנחנו פותחים עוד עמדה בגבעתיים ומקווים לפתוח עוד כמה עמדות במהלך השבועות הבאים"

חיסוני הקורונה הגיעו לרמת-גן! בתחילת השבוע נפתח מבצע חיסוני הקורונה הארצי, תחילה לצוותים רפואיים והחל מיום שני לכל מי שחצה את גיל 60. במחוז דן-פ"ת של שירותי בריאות כללית חנכו שלושה מוקדי חיסונים בשלב ראשוני – ביום שני נפתחו מוקדי ההתחסנות בערים פתח תקוה ובני ברק, וביום שלישי בצהריים נפתח מוקד נוסף, במרפאת הרצל הוותיקה במרכזה של העיר רמת-גן.

מאות תושבים מבוגרים הגיעו למקום והמתינו בסבלנות לתורם. שמונה עמדות דגמו במקביל קרוב ל-500 מטופלים עד לשעת סגירת המוקד. לרווחת המטופלים נפתחו עמדות המתנה לפני החיסון ועמדות התאוששות לאחריו, בהן התבקשו להמתין כרבע שעה לאחר הזריקה, על מנת לוודא שלא מתפתחות תופעות לוואי. על המבצע ניצחו במקצועיות ובאדיבות מנהלת מינהלת דן בכללית, ד"ר לימור דרורי הרישנו, ומנהלת הסיעוד במינהלת, יאנה מוליאר. המוקד נפתח בשעה מוקדמת וההתחסנות במקום תימשך גם לתוך סוף השבוע.

מתחסנים בכללית ר"ג. צילום: ניוזיםמתחסנים בכללית ר"ג. צילום: ניוזים

בכללית מתחייבים להגביר את היצע החיסונים לאור הביקוש הרב. במהלך שבוע הבא ייפתח מוקד חיסונים במרפאת המעורר בגבעתיים, ובמקביל נבחנת האפשרות להכשיר מתחם חיסונים רחב ידיים במוקד נוסף ברמת-גן, וזאת בתיאום מול מחלקת הבריאות בעיריית רמת-גן. במינהלת דן של כללית מעודדים את כל התושבים שחצו את גיל 60 לקבוע תור להתחסנות במוקד 2700*, באתר או באפליקציה.

ד"ר לימור דרורי הרישנו, מנהלת מינהלת דן בשירותי בריאות כללית: "ברגע שמגש של חיסונים מגיע אנחנו מיד פותחים תורים, צריך לחכות בסבלנות וכל פעם לבדוק. בשבוע הבא אנחנו פותחים עוד עמדה בגבעתיים ומקווים לפתוח עוד כמה עמדות במהלך השבועות הבאים."

מתחסנים בכללית ר"ג. צילום: ניוזיםמתחסנים בכללית ר"ג. צילום: ניוזים
מתחסנים בכללית ר"ג. צילום: ניוזיםמתחסנים בכללית ר"ג. צילום: ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות