ניוזים חמיםחדשותתרבות

השחקן והיוצר יהודה ברקן הלך לעולמו הלילה לאחר שנדבק בקורונה. היה בן 75 במותו

השחקן יהודה ברקן הלך לעולמו הלילה בגיל 75, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שחלה הדרדרות במצבו עקב מחלת הקורונה בה נדבק לפני יום כיפור. יצר את ז'אנר סרטי המתיחות הפופולארי וכיכב בסרטי הבורקס הגדולים ואין ספור סרטים אחרים

יהודה ברקן, השחקן והיוצר שדורות שלמים גדלו על סרטיו האייקוניים, הלך לעולמו הלילה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שחלה הרעה במצבו לאחר שדבק בקורונה.

ברקן בן ה-75 במותו, הובהל לבית החולים ביום כיפור, לאחר ששהה במלונית קורונה ואז חש בקשיי נשימה הולכים וגוברים ומשם אושפז בבית החולים הדסה.

עם אשפוזו הלך והורע מצבו עד להעברתו לטיפול נמרץ. בנו ביקש אז כי יתפללו לשלום אביו, שחזר בתשובה לפני כ-15 שנה. אלא שמצבו של ברקן שסבל ממחלות רקע הלך והחמיר עד לפטירתו הלילה.

יהודה ברקן נולד בנתניה לזוג הורים מרומניה. הוא התפרסם בעיקר בזכטת סרטי המתיחות שביים, כיכב בהם והיו להיט בשנות השבעים והשמונים.

כמו כן, כיכב במיטב "סרטי הבורקס" בישראל כמו: "צ'ארלי וחצי", "חגיגה בסנוקר" וכמובן בטרילוגיית "אבא גנוב".

בשנים האחרונות הופיע בסדרה: כיפת ברזל וב"אהבה בשלייקס".

הוא זכה בפרס מפעל חיים מהאקדמיה לקולנוע בישראל.

מועד ההלוויה עדיין לא פורסם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות