ניוזים חמיםבריאות

לא לומדים לקח: אירוע הדבקה חמור של חולים בפנימית בביה"ח וולפסון. חולה אחד הדביק עוד 7 מאושפזים

אירוע הדבקה חמור במחלקה הפנימית בבית החולים "וולפסון", כשחולה אחד הדביק 7 חולים אחרים ושלח לבידוד 8 אנשי צוות רפואי

היה מצופה שלאחר ה"גל הראשון" בהית החולים וולפסון יפנימו את הכשלים שנרשמו אז ולא יחזרו על אותן הטעויות: כשבגל הראשון חולים ממחלקות פנימיות אושפזו מבלי שנערכה להם בדיקת קורונה והדביקו חולים אחרים ובני משפחה.

ושוב זה קורה היום, כששבעה מטופלים שאושפזו במחלקה הפנימית אובחנו כחיוביים לקורונה, לאחר שנדבקו ממטופל שאושפז במחלקה, מבלי שנבדק. אם לא די, בעקבטת זאת, 8 אנשי צוות נשלחו לבידוד. 

מבית החולים וולפסון נמסר בתגובה: "אנחנו מבצעים בשגרה בדיקות סקירה למאושפזים לאור התחלואה הגבוהה מאד באוכלוסייה הכללית. באחת מהסקירות הנ"ל, אובחנה מאושפזת חיובית לקורונה. בעקבות זאת נערכה חקירה אפידמיולוגית, שבסופה נמצאו 7 חולים מאומתים שהועברו למחלקת קורונה, ועוד 8 אנשי צוות שיצאו לבידוד.המחלקה עצמה הפכה למחלקת בידוד והצוות עובד בה תחת אמצעי המיגון הנדרשים.

בידודי צוותים המתרחשים בכל בתי החולים בארץ, מביאים להעלאת העומס על צוותי הרפואה ומהווים אתגר נוסף למערכת הבריאות בימי קורונה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות