ניוזים חמיםבת ים

אירועי שמחת התורה בבת-ים יתקיימו בצורה וירטואלית. ראש העיר הורה לצמצם הופעות "משאיות השמחה" שגורמות להתקהלויות

אירועי השמחה של חג הסוכות ייערכו השנה בעיקר בצורה וירטואלית בבת-ים: ראש העיר צביקה ברוט הורה לצמצם את נסיעות ״משאיות השמחה״ שתכננה העיריה לקיים, מחשש להתקהלויות אסורות

 

בתום הערכת מצב יומית שקיים ראש העיר עם המשל״ט העירוני, החליט ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, לצמצם באופן משמעותי את האירועים שתוכננו לשמחת תורה ולקיים אותם רק ביום רביעי אחר הצהריים – במקום לכל אורך חול המועד.
ההחלטה באה על מנת להמשיך את המגמה של צמצום נתוני התחלואה בעיר, ולמנוע אפשרויות של הדבקות המוניות במידה ואנשים לא ישמרו על ההנחיות. במקביל בימים האחרונים נסעו בעיר ״רכבי שמחה״ שאורגנו באופן פרטי, לאחר שקיבלו אישור לכל מהמשטרה. ברוט ביקש כי גם יוזמות אלו יצומצמו באותן הסיבות.

בהערכת המצב ציינו גורמים בעייריה, כי למרות שהעיר לא הוכרזה כעיר אדומה לעומת כל הערים שמסביבה, יש עדיין אנשים שאינם מקפידים על ההנחיות וראש העיר הנחה את השיטור והפיקוח להביא להגברת האכיפה. בנוסף הנחו ברוט ומנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי על הגדלת משמרות הפיקוח העירוני בתקופה הקרובה.

״אין שום סיבה לקחת סיכון מיותר בתקופה כל כך רגישה, בפרט כשאנחנו פועלים מסביב לשעון כדי לשמור על חיי התושבים ועל בריאותם״, אמר ברוט בדיון, ״אנחנו במצב חירום לאומי, וזה לא משנה אם בעיר שלנו הצלחנו להביא לנתוני תחלואה נמוכים. צריך לזכור שעוד יהיו עליות ומורדות בקורונה ואנחנו מחויבים לשמור על בריאות התושבים, לצד סיוע לבעלי עסקים ככל שניתן״.

בנוסף, נקבע כי המשאית של העירייה תסתובב בעיר רק בשעות אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות, כדי לא להפריע את מנוחת התושבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות