חדשות

ניסו להבריח עשרות אלפי כדורי אקסטזי…בתוך נקניקיות. ואיך זה קשור ל"רולקס"?

המשטרה והמכס סיכלו ניסיון ייבוא של 29 אלף כדורי אקסטזי המכילים M.D.M.A מגרמניה לישראל. שיטת ההברחה היא זאת שמעניינת, יש יאמרו טעימה

בתום חקירה מאומצת של יחידה מרכזית במשטרת ישראל בשיתוף עם יחידת הסמים של מכס מרכז, הוגש כתב אישום חמור על ידי פרקליטות מחוז ת״א נגד 4 נאשמים, בגין ייבוא והחזקת 12 קילו סמים מסוג M.D.M.A (לא פחות מ־29 אלף כדורים).
תחילתה של החקירה ב־27 באפריל: חוקרי יחידת הסמים של מכס מרכז ברשות המסים איתרו ניסיון הברחה מתוחכם, עת נשלחה בדואר מעיירה בגרמניה לישראל חבילה ובתוכה קופסאות שימורים של נקניקיות. לאור ניסיון היחידה בהסלקה זהה של כדורי אקסטזי מגרמניה בעבר, גילו שבמקום נקניקיות הוסלקו בקופסאות 29 אלף טבליות סמים מסוג M.D.M.A בעלי הכינוי "רולקס", בצבעים ייחודיים ועליהם סמל ייחודי. שווי הסמים למעלה מ-2 מיליון שקלים.
המשלוח הגיע לסניף דואר בתל אביב ונאסף ממנו ב־11 במאי, ופעילות משולבת של יחידת הסמים מכס מרכז ושל ימ״ר תל אביב הובילה למעצרם ״על חם״ של חלק מהמעורבים ולחקירה שהובילה למעצרים נוספים.
מעצרם של 4 המעורבים, כולם בשנות ה־20 לחייהם ממרכז הארץ, הוארך על ידי בית המשפט וכאמור, עם סיום החקירה, הוגשו על ידי פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד הארבעה בגין ייבוא סמים והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. מעצרם של הנאשמים הוארך עד 10 ביוני.

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות