חדשות

צפו: הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח מיכאל מילר, שנרצח על ידי רעולי פנים בחדרו במלון בתל אביב לפני כחודש. הרקע: חוב כספי

הוא הוביל את אותם לחדרו, בלי להבין שאלה רוצחיו. שני חשודים בני 26 ו־18 מגבעת שמואל ומבני ברק נעצרו בחשד לרצח מיכאל מילר באמבטיה בחדר במלון בתל אביב

לאחר כחודש פוענח רצח מיכאל מילר, שמסתבר שהוביל את הרוצחים לחדרו ונורה בראשו באמבטיה. הכל החל ב־18 באפריל בשעה 13:40 לערך. מיכאל מילר, בן 26, קבע בחדר במלון ברחוב הירקון בתל אביב עם 2 חשודים, בן 26 מגבעת שמואל ובן 18 משכונת פרדס כץ בבני ברק, על מנת לדון בחוב כספי שעמד ביניהם.
הרוצחים קבעו עם מילר, שיגיעו להתארח בחדר שאותו שכר במלון בתל אביב. הם רכבו על אופנוע מגבעת שמואל ובהגיעם המתין להם מילר בלובי, קידם את פניהם והובילם לחדרו, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.
עם כניסתם לחדר הורה אחד החשודים למילר להיכנס לחדר האמבטיה – שם ירה בראשו, בעוד שהחשוד השני שמר בחדר על שני גברים נוספים ששהו עם המנוח בחדר משעות הלילה. השניים הנוספים נכפתו באמצעות חבל שהובא מבעוד מעוד, ודקות ספורות לאחר מכן נורה מילר פעם נוספת, לוודא הריגה.
שני החשודים עזבו את המלון, נמלטו מהמקום על האופנוע והעלימו ראיות לאורך מסלול רכיבתם, בעוד ששני הגברים שנותרו בחדר השתחררו מכבליהם ודיווחו למנהל הקבלה על אודות הרצח.
חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב פתחו בחקירה אינטנסיבית וחכמה, במסגרתה ביצעו פעולות חקירה שהובילו עד מהרה לבניית מסלול המלטות החשודים ולאיתור ראיות, שהוסלקו על ידי החשודים במטרה להעלימן. בין היתר, הצליחו החוקרים להצביע על מיקומים מדוייקים במעמקי נחל הירקון, ולהכווין צוללנים לאיתור ראיות משמעותיות בתוך מי הנחל.
3 ימים לאחר הרצח, ב־21 באפריל, נעצרו השניים, כשלאחד מהם כבר היה תיק תקיפה נגד נער בן 15 ששלח אותו ל־3.5 שנות מאסר, ומעצרם הוארך, תוך שחקירת במשטרה נמשכת בליווי צמוד של פרקליטות מחוז תל אביב שתגיש נגד השניים כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות