תרבות

ערוגה היא הקואצ'רית לאבטלה הכי מצחיקה בארץ

צפו בסרטון של הסטנדאפיסטית הדר סתיו שיושבת בבית, נהנית מהאבטלה בימי קורונה ופורחת יצירתית

המוזות בתקופה האחרונה רועמות מאוד וכל התותחים יוצאים ויורים את הכישרון שלהם לרשת שמלאה בסרטוני הומור ויראליים, אחד הקליפים הקורעים שהורסים את הרשת עכשיו שייך לסטנדאפיסטית הדר סתיו, שיצרה דמות אדירה בשם ערוגה שהיא… קואוצ'רית ל… אבטלה, כן.

הדר, נותנת בראש בתקופת הקורונה?

לגמרי! אני סטנדאפיסטית ויוצרת סדרות רשת, או בקיצור – מובטלת. למעשה הייתי מובטלת עוד הרבה לפני שזה הפך להיות טרנד. הייתי צריכה בדיוק להתחיל עבודה חדשה במשרד פרסום כמה ימים לפני שהתחיל הסגר אבל רצה הגורל והעולם עצר וככה מצאתי את עצמי עם הדבר שאני הכי אוהבת בעולם –זמן פנוי על הספה בבית. בגלל שבשלב הזה כבר היה לי קילומטראז' לא רע בעולם האבטלה, החלטתי לנצל את הידע שלי כדי לתת "טיפים" לכל המובטלים החדשים שהצטרפו אליי, וככה נולד הרעיון לסדרת הסרטונים "המדריך לאבטלה".

וככה בעצם נולדה ערוגה?

האמת שהרבה זמן רציתי לעשות משהו עם דמות של קואצ'רית שרלטנית שמלמדת איך להיות בטלנים חסרי אמביציה, אבל לא ממש מצאתי את המסגרת לזה. כשהתחיל הסגר וכולם פתאום נתקעו בבתים, חווים את מה שאני חוויתי כבר תקופה, פתאום כל הקצוות התחברו וככה נולדה הדמות של ערוגה, הקואצ'רית לאבטלה. לא נעים לומר, אבל חוץ מהעניין הכלכלי, אני ממש נהנית בתקופה הזאת ומרגישה יותר יצירתית מזה הרבה זמן. מי ידע שכל מה שצריך כדי לפרוח זה מגיפה עולמית?

הדר סתיו. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות