חדשות

אירוע דרמטי בראש העין: שוטר ירה לעבר גבר שדקר אותו ברחוב המהריץ. האזרח במצב אנוש

תושב ראש העין נפצע באורח אנוש ברחוב המהריץ בראש העין לאחר שניסה לדקור שוטר. הרקע: פלילי

לפני זמן קצר אירוע אלימות בראש העין. שוטר שהגיע למקום הותקף ע"י חשוד שדקר אותו ברגלו. מצבו של השוטר קל. מצבו של היורה קשה מאוד. הרקע לאירוע פלילי, ווטרים במקום ונסיבות האירוע נבדקות.
ממד"א נמסר: "בשעה 14:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע מירי ברחוב מהרי"ץ בראש העין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ל-2 פצועים, בהם גבר כבן 40 במצב קשה וגבר כבן 30 במצב קל".
פראמדיק מד"א שגיא אברמוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים. אנשים שהיו בזירה הובילו אותנו לפצוע נוסף, גבר בן 28 שהיה בהכרה מלאה ופונה לבית חולים במצב קל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות