חדשות

ממוצאי שבת: קו הרכבת המהירה יפעל בין תל אביב – ההגנה לירושלים, בלי החלפת רכבות. השרים ישראל כץ וסמוטריץ' חנכו את הקו היום

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הודה לשר ישראל כץ, להנהלת משרד התחבורה ולרכבת ישראל על החזון והראיה לטווח רחוק בהקמת הקו המהיר לירושלים. "זהו בוקר של התרגשות. בימים בהם מדברים על ישראל הראשונה וישראל השנייה ומדינת תל אביב ומדינת ירושלים אנחנו בונים גשר. עם כל המחלוקות לא ניתן לייצר חיץ אלא נבנה דרכים ורכבות כי בני עם אחד אנחנו", הוסיף סמוטריץ'.

שר החוץ והמודיעין, ישראל כץ, ציין כי מדובר ביום חג עבורו. "אחרי שנים של עבודה קשה, ומאבקים, ירושלים מתחברת לתל אביב. אני קורא להן מסילות דוד המלך, שמחברות את עיר דוד לשאר חלקי המדינה. יש כאן משמעות אדירה בחיזוק העיר ירושלים וחיזוק המדינה. כך בונים את ארץ ישראל, בדיוק כמו בשנת 1948", הוסיף השר כץ.

מנכ"ל הרכבת, מיכאל מייקסנר הוסיף כי מדובר בהישג חשוב לחברת רכבת ישראל, המהווה מנוף לתוכנית הפיתוח של הרכבת, בהם החלפת צי הנייד, המונע דיזל, ברכבות חדישות המונעות, באמצעות אנרגיה חשמלית ירוקה. בחודשים הקרובים נשפר עוד יותר את השירות עם הארכת השירות עד לתחנות תל אביב השלום וסבידור מרכז. אני מודה לעובדינו על עבודתם המאומצת ומברך את נוסעי הרכבת."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות