בת ים

כיכר הפרפרים נחנכה בבת ים

תומר חזן ז"ל נולד ב־1992 בראשון לציון, בשכונת פואבלו אספניול. בילדותו עברה המשפחה לבת ים שם התחנך . כאמור, "כיכר תומר" המנציחה את שמו ממוקמת בין שתי הערים שבהן גדל. תומר נרצח בקלקיליה בחודש ספטמבר 2013, את הפיגוע ביצע מחבל שעבד עמו במסעדת "צחי בשרים" בה עבד בזמנו הפנוי.

ראש העירייה צביקה ברוט ציין במעמד חניכת הכיכר: "לעיר יש חוב מוסרי לשמר את הזיכרון של נופליה, מיטב בניה ובנותיה, ולהפוך את האובדן והזיכרון האישי של המשפחה לזיכרון קולקטיבי עירוני. הכיכר המחודשת תשתלב גם במערך השינויים הצפוי בכיכרות בעיר ככלל ובפיתוח דרום העיר בפרט, והיא חלק בלתי מפרד מהתחדשות המרחב העירוני שתיל בתקופה הקרובה.

אני מבקש להודות גם לראש העירייה לשעבר יוסי בכר, שבתקופתו התקבלה ההחלטה על הנצחתו של תומר, ולצוות המקצועי בעירייה שמהרגע שאישרתי את התקציב למיזם פעל במהירות ובמקצועיות על מנת לסיים את הכנת הכיכר בזמן קצר״.

 

 

צילום: יואב פלי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות