חדשות

היועמ"ש יוצא נגד מדיניות התמ"א של עירייית ר"ג: "מדיניות אינה סבירה, אינה מידתית ולא מתבססת על שיקולים מקצועיים". כרמל שאמה עונה על כך

תגובת ראש עיריית רמת-גן כרמל שאמה הכהן לעמדת היועץ המשפטי לממשלה: "הקבלנים חוגגים את תגובת כבוד היועמ"ש אבל זו חגיגה מוקדמת ומוגזמת. כבוד היועמ"ש נתן פרשנות שונה להחלטת הועדה המקומית אך לא חלק ואף בירך על המהות בה רשות דואגת לתשתיות ולתכנון לפני ולצד בינוי דירות.
ברגעים אלה מוגשת הודעה מסודרת לביהמ"ש, ובכוונתנו לשקול ביצוע התאמות ברוח עמדת היועמ"ש.
המסר שלנו, אשר הציבור הרמת-גני נתן בו את אמונו במסגרת הבחירות לראשות העיר, עבר היטב: חגיגת התמ"א ללא פיקוח נגמרה. אין מקום ברמת-גן לאישור תמ"א נקודתית בהיעדר תשתיות מתאימות. מעולם לא התכוונו לפסול באופן מוחלט כל בקשה לתמ"א. ככל שיהיה צורך בשינויים בניסוח מדיניות העירייה, נעשה זאת.
כמו בכל עניין, גם בעניין זה, אני מתחייב לפעול בהתאם להבטחתי לבוחר ולעשות כל שאוכל למנוע אישור תמ"א נקודתית ללא תשתיות מתאימות. אני סמוך ובטוח שכב' היועמ"ש ובתי המשפט בישראל, לא יתנו ידם להרס עיר בישראל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות