בת ים

נערכים לשנת הלימודים תש"פ: פרויקט שדרוג סביבת הלימודים בחצרות הגנים ובתי הספר בבת-ים, יצא לדרך

כאמור, העבודות שמבוצעות ע"י מחלקת אחזקת מוסדות ואגף גנים ונוף בעיריית בת ים הינן חלק מסקירה שנעשתה בכל מוסדות החינוך בעיר אחר מפגעים היכולים להוות סכנת בטיחות ומצריכים גיזום צמחיה או כל פעולת גינון אחרת. כמו כן, במהלך הפרויקט בוצעו הפעולות הבאות: ניקיון משטחים, החלפת תשתיות גינון, עקירת עשביה יבשה, הסרת מכשולים, ניקוי משטחים, נעיצת צנרת טפטוף וחידוש דשא סינטטי.

הפרויקט דרש גם היערכות מיוחדת של אגף שפ"ע, לפינוי עשרות אלפי טונות של גזם כל יום לאחר הטיפול בחצרות והמגרשים במוסדות החינוך. את הפרויקט הובילו ראש העיר צביקה ברוט, מחזיק תיק החינוך אלי יריב, ומנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי.

ראש העיר צביקה ברוט: "במסגרת שינוי סדר העדיפויות קבענו שהבטיחות לפני הכל. במשך שנים התחום הזה הוזנח, אבל השנה לא הסכמנו לקחת סיכונים. השקענו סכום אדיר כדי לחדש את החצרות ולהפוך אותן ליפות יותר, וכך נעשה גם במסגרת שיפוצי הקיץ של המבנים״.

 

צילומים: עיריית בת-ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות