חדשות

פורום נכי צה"ל הציבו שלטי ענק במקדונלד'ס הקוראים לצרכנים להחרים אותם, בעקבות החלטת החברה להחרים את שטחי יו"ש

הפורום הודיע בהודעה רשמית אשר פורסמה בעמוד הפייסבוק שלו כי:

"חברים יקרים, פורום נכי צה"ל מורכב ממאות לוחמים אשר נפצעו במסגרת פעילות המבצעית בזמן שהם מגינים על כל חלקי מדינת ישראל. מדינת ישראל היא הבית שלנו, היא יקרה לנו, ובדיוק בגלל זה אנחנו לא יכולים להמשיך ולשתוק שיש מי שמנסים לפגוע בנו. ההחלטה של מקדונלדס לא לפתוח סניפים מעבר לקו הירוק היא בזויה, אבל אם עמרי פדן שעומד בראש החברה והיה ממקימי שלום עכשיו רוצה לעשות כך- זאת זכותו. אבל במדינת ישראל יש חוק- חוק החרם. אז החגיגה הזאת מסיימת היום. המחשבה שחברה שמחרימה חלקים ממדינת ישראל תתמודד במכרז ממשלתי ותעמוד גאה בשער היציאה של מדינת ישראל היא לא נסבלת. עמרי פדן חייב להבין שלאידיאולוגיה שלו יש מחיר- והיום אנחנו מגישים לו את החשבון. מזמינים אתכם להצטרף אלינו לדרישה לממשלת ישראל- תמנעו ממקדונלדס להשתתף במכרז נתב"ג, תעצרו את הטירוף"

יו"ר פורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל, לירן ברוך, אשר איבד את עינו במסגרת שירותו הצבאי, הסביר: " כשהקמנו את הפורום התחייבנו לעסוק בדיוק בתופעות מהסוג הזה. עומרי פדן, שהיה חלק ממקימי ארגון שלום עכשיו והצהיר בגלוי כי לא יפתח סניף של מקדונלדס באריאל – מחרים אזרחים של המדינה. חברת מקדונלדס ישראל נמנעת לחלוטין מלהעניק את שירותיה לתושבי יו"ש והסביבה, וכעת עשויה לזכות במכרז להפעלת סניף בנתב"ג. לא ניתן שיהפכו את תושבי יו"ש המוחרמים על ידי החברה לקהל שבוי בידיה. חשוב לנו שהציבור ידע זאת, ומן הראוי שהמדינה תגנה התנהלות זו ולא תאפשר התמודדות של החברה במכרז".

 

צילומי השלטים: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות