ראשון לציון

נפתח מתחם כושר פתוח בראשון לציון עם נוף לים

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, מוסיף: "חשבנו איך לנצל באופן המיטבי ביותר את השטח האטרקטיבי הזה בגבעה שמעל לחוף הים והיה לנו ברור שאנחנו מאפשרים לתושבים ליהנות ממנו דרך פעילות ספורטיבית וקהילתית. בימים אלו אני עומל על גיבוש תוכנית לחופשת הקיץ במסגרתה טובי מאמני הכושר בעיר יקיימו פעילויות ספורט בחינם לתושבי העיר".

במקביל הקים אגף לפיתוח ותכנון נופי חמישה מתקני כושר בגנים ברחבי העיר: בגן ניצני ראשון בשיכון המזרח, גן קידוש השם, גן אוסטשינסקי ברחוב האחים אוסטשינסקי, גן מעגלי השלום וגן שיבת ציון. מתקנים אלו הצטרפו לכ-140 מתקני כושר הפזורים ברחבי העיר. לצד מתקנים אלו המתאימים לכל אחד, העירייה הקימה גם מתקני כושר המיועדים להכנה לצה"ל. כיום קיימים חמישה מתקנים כאלו הממוקמים בגן העיר, גן בעברית, גן שקמה, גן המעיין ובבית הספר ארזים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות