בת ים

ניצחון גדול לליכוד בבת ים

ראש הממשלה ורעייתו, בנימין ושרה נתניהו ביקרו בעיר מספר פעמים בחודשים האחרונים; בחודש שעבר נפגש ברוט עם ראש הממשלה והודה לו על התמיכה הממשלתית הרחבה בעיר בת-ים בדגש על תכנית ההבראה לעיר, שכן נוצר שיתוף פעולה פורה בין ברוט וממשלת הליכוד אשר מפרותיו יהנו כלל תושבי בת-ים. בפגישה, נתניהו התחייב להמשיך ולשתף פעולה על מנת להזניק את בת-ים לגבהים ושיאים חדשים.

בשבוע שעבר העניק ברוט לגברת נתניהו אות הוקרה על תרומתה לילדים ובעלי צרכים מיוחדים בעיר, בערב הוקרה לנשים בת־ימיות פורצות דרך, זאת לאחר אירוע תמיכה בראש הממשלה שהתקיים בעיר.

ניצחונות אלה הן פירות של עבודת מטה ושטח מאומצת של סניף ליכוד בת-ים אשר מנוהל ע"י חברי מועצת העיר ששון אליהו ויהודה הרוש, ופועלים לטובת תושבי העיר ורווחתם בשיתוף פעולה פורה עם מוסדות המפלגה והממשלה.

יהודה הרוש, סגן ראש העירייה מסר: "ליכוד חזק משמעותו בת-ים חזקה. תושבי העיר מבינים שעל מנת לשפר את איכות החיים שלנו עלינו להמשיך ולטפח את שיתוף הפעולה הפורה עם משרדי הממשלה. ראש העיר, צביקה ברוט ומועצת העיר פועלים יחד עם מפלגת הליכוד ושרי הממשלה לטובת רווחת תושבי העיר בת ים".

ששון אליהו, חבר מועצת העיר וראש סניף הליכוד בעיר, הוסיף: "תוצאות הבחירות הן מפגן כוח של תושבי העיר במפלגת הליכוד. תושבי בת-ים החליטו ברוב קולות שהליכוד יוביל אותם, הן בבחירות הארציות והן בבחירות המקומיות. נמשיך לפעול לאורך כל השנה לטובת העיר האהובה שלנו ולחיזוק המפלגה שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות