ראשון לציון

ואלו הם אלופי ההפרדה והמחזור בראשון לציון

ועדת השיפוט הופתעה השנה לגלות שכל הבניינים הצטיינו בהפרדתה של פסולת האריזות ולכן ההכרעה הייתה לא פשוטה. לכן למקום הראשון הגיעו, בקטגוריית "עד 16 דירות", שישה ועדי בתים עם ניקוד זהה: טשרניחובסקי 9,דוד הראובני 3, הדגן 18, וולפסון 38 , יהודה לייב 12 ובילו 3: הפרס הכספי שהוענק לוועדי הבניינים עמד על סך של 2,250 שקלים. בקטגוריית 17 דירות ומעלה זכו שלושה ועדים עם ניקוד זהה:  צבי גנות 4, חומה ומגדל 21, והקוקיה 23. להם הוענק פרס בגובה 4,000 שקלים. בסך הכל חולקו למעלה מ-25 אלף שקלים המיועדים לשדרוג וטיפוח הבניין.

ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך את הזוכים בתחרות והדגיש את חשיבות נושא הטמעת הפרדת פסולת לפח הכתום "העלייה במספר המשתתפים בתחרות השנה מעידה מבחינתי על נכונות התושבים לקחת על עצמם את המשימה להפקיד את האריזות וכמובן על העלאת המודעות הסביבתית בעיר. ישר כוח לכל המשתתפים".

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה ג'דה, הוסיפה: "אני מודה לכל הבניינים שהשתתפו בתחרות וברכות לזוכים , אני בטוחה כי תדעו למנף את התחרות וחשיבותה. כולי תקווה שבשנה הבאה ישתתפו בניינים נוספים בפרויקט מבורך. אני מודה לכל השותפים לעשייה, בהם תאגיד תמיר, מינהל איכות הסביבה, אגף תרבות הדיור ואגף התברואה בעיריית ראשון לציון".

 

צילום: אבי קקון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות