רמת גן

לראשונה: מנהלת עסקים עירונית ברמת גן

מנהלת העסקים העירונית תכלול את האגף לקידום עסקים ופורום העסקים הקטנים והבינוניים ותהווה כתובה נגישה וישירה שתהיה קשובה לצורכיהם של בעלי העסקים בעיר. מי שתעמוד בראש המנהלת היא חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק קידום העסקים, עו"ד חיה מנע. תפקיד המנהלת יהיה לבצע איגום של כל המשאבים העירוניים, תוך חשיבה כלל מערכתית ובמטרה לקדם את העסקים בעיר, לעודד את צמיחתם ולהקל על התנהלותם בכל הנוגע לביורוקרטיה הכרוכה בניהול עסק. המנהלת תפעל בתיאום מלא מול רשות הרישוי, בהובלתו של סגן ראש העירייה עו"ד רועי ברזילי.

בין הפעילויות הצפויות במנהלת: ליווי בתהליך ההיתכנות לפתיחת עסקים בעיר; גיבוש יוזמות חקיקה בתחום חוקי העזר העירוניים להסרת מכשולים העומדים בפני בתי העסק; פיתוח מיזמים לעידוד עסקים בעיר; הצטרפות לתו איכות ראש העיר "משודרג", ניהול מעגלי שיח בין העסקים לעירייה באזורים מסחריים; הנגשת המידע ליזמים ועוד. פעילות זו תצטרף לשיתוף הפעולה הפורה שיש לעירייה עם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.

הקמת מנהלת העסקים העירונית היא נדבך מפעילות הנהגת העיר החדשה לקידום העסקים המצויים ברמת-גן, שמתאפיינת ביצירתיות ובחשיבה מחוץ לקופסה. במקביל לפתיחת המנהלת, חתימה על צו להפחתת ארנונה ומינוי משקיפה במועצת העיר, בימים אלו מקדם ראש העירייה תכניות נוספות, בהן פרויקט חנויות פופ-אפ, המבוסס על השכרת חנויות נטושות ברחובות מרכזיים, כדי לאפשר ליזמים התקשרות גם ללא מחויבות ארוכת טווח. יוזמות אלו ורבות נוספות בתחום, יקדמו את העסקים הקטנים והבינוניים בעיר, ייצרו מנועי צמיחה ויחזקו את האיתנות הכלכלית העירונית.

חברת מועצת העיר עו"ד חיה מנע, מחזיקת תיק קידום עסקים ויו״ר מנהלת העסקים העירונית ציינה: "היוזמה להקמת מנהלת העסקים העירונית הגיעה מתוך רצון לקדם את העסקים בעיר, להקל על התנהלותם מול הבירוקרטיה ולעודד כניסת עסקים חדשים. שמחתי לראות אולם מלא בעלות ובעלי עסקים שהגיעו להביע אמון במהלך ולהיות שותפים לו. עסקים קטנים ובינוניים הם מנוע הצמיחה של העיר ונפעל על מנת שהמנהלת תהפוך לכתובת לכל מה שהם צריכים כדי להצליח. ההצלחה שלהם זו ההצלחה שלנו. אני מברכת את מירי מנעלי במבינו שנבחרה כמשקיפה במועצת העיר מטעם העסקים ומודה לראש העירייה, כרמל שאמה הכהן שתומך ביוזמה ומסייע בקידומה".

שאמה הכהן סיכם: "המהלך של הקמת המנהלת מצטרף ליוזמה להפחתת הארנונה בבתי עסק, להחייאת מרכז העיר. רמת גן תחזור להוביל גם בעסקים".

 

צילום: אילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות