ראשון לציון

עיריית ראשון לציון מציעה לאמני ראשון לציון חשיפה על במות אירועי ערב העצמאות

ההרשמה מותנית במספר תנאים: ראשית, על האומן או אחד מחברי הלהקה להיות תושבי העיר. שנית, על האומן או חברי הלהקה להיות בעלי רפרטואר שירים של כ-30 דקות. שלישית, על האומן או הלהקה לצרף לפחות שלושה קטעי וידיאו/יוטיוב שונים המלמדים על איכות הלהקה ואופי המוזיקה. את רשימת תנאי הסף המלאה ניתן למצוא באתר החברה העירונית.

חברי הועדה לבחירת האמנים יקבלו את פרטי האמנים ויבחר שישה מהם כאשר כל אחד מהם יופיע למשך 20 דקות על בימת יום העצמאות.  ועדת השיפוט מונה את מ"מ וסגנית ראש העירייה ליאל אבן זהר, המשנה לראש העירייה סורין גנות, מנהלת בית הספר למוזיקה של החברה העירונית שולי קורן רגוניס, מורה למוזיקה שופט מקצועי יוסי יפרח, נציג פרלמנט הנוער ונציג ממרכזי המוזיקה בעיר.

יש לציין כי המועמדות תוגש על ידי המועמד עצמו או על ידי גורם שלישי אשר קיבל את הסכמתו. הגשת המועמדות עד לתאריך 24.3.19. אופן הבחירה וקיום המופע יתבצעו בהתאם לתקנון המופיע באתר החברה העירונית.

 

צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות