רמת גן

רמת גן זכתה באות "רשות מעודדת עלייה"

רמת גן הפכה למוקד משיכה לעולים רבים, ולא בכדי. בעיר למעלה מ-20,000 עולים שעלו ארצה משנות ה-90 ומהווים כ-15% מאוכלוסיית העיר. רק בחמש השנים האחרונות הגיעו לעיר כ-4,000 עולים מכל רחבי העולם.

מחלקת עלייה וקליטה בעירייה משקיעה רבות בתחום ופועלת באופן שוטף ליצירת תנאים להתאקלמות מיטבית לעולים בכל הגילאים – מגן הילדים ועד התיכון, למבוגרים ולבני גיל הזהב. כמו כן, מקדמת המחלקה מגוון פעילויות בנושאי חברה ותרבות, כדוגמת תכנית מנהיגות ייחודית לעולים צעירים המקנה להם כלים לפיתוח יוזמות חברתיות וקהילתיות והקמת עסקים חברתיים, לצד לימוד השפה העברית, מתן מידע ומתן מענים לעולים בהתאם לצרכים העולים מהשטח.

"אני גאה בכך שרמת גן מקבלת הערכה על פעילותה המקיפה למען קליטה מיטבית של עולים בעיר ובכך יוצרת פסיפס אנושי, מכבד ושוויוני", ציין ראש העירייה, כרמל שאמה הכהן. "הנהגת העיר החדשה רואה חשיבות רבה בתמיכה באוכלוסיית העולים, שנושאת עמה הון תרבותי רב, תוך עידוד תחושת שייכות וקידום השקפות שבסיסן אהבת הארץ, לטובת יצירת חברה קהילתית, חזקה ומגובשת. אין לי ספק כי כל אלו יתרמו להצלחתה של כלל החברה הישראלית .תודה והערכה למנהל המחלקה המצוין אלכס שמידט ולצוות המסור שלו".

 

צילום: איגור ויזנייר 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות