תרבות

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב מגיע לתל אביב

היפיפייה הנרדמת" – השילוב בין המוסיקה של פ.א צ'ייקובסקי ויכולת הבימוי של גורדייב יצרו מופע מהפנט ועוצר נשימה אשר זכה לשבחים רבים ברחבי העולם. המופע "היפיפייה הנרדמת" מציג את קלאסיקת הבלט ברמת ביצועים גבוהה ביותר ווירטואוזיות מדהימה אשר תשאיר את הקהל מרותק.

"דון קישוט"  "דון קישוט" הוא בלט חגיגי המשלב מוזיקה מדליקה ומשמחת בסגנון ספרדי, כוריאוגרפיה וירטואוזית, תפאורה ותלבושות ססגוניות. הוא מלא באהבה, הומור ושמחת חיים, המועברים לקהל הצופים, ולרקדנים, הוא מהווה הזדמנות נהדרת להראות את כל היכולות הכוריאוגרפיות שלהם במלוא הפאר. המוזיקה השמחה של לודוויג מינקוס, הכוריאוגרפיה הווירטואוזית של מריוס פטיפה ואלכסנדר גורסקי, בעריכה ובבימוי המקורי של ויאצ'סלב גורדייב, התפאורה והתלבושות המפוארות שנעשו על ידי אמנים מוכשרים ממוסקבה. לא בכדי "דון קישוט" הוא אחד מחמשת מופעי הבלט הפופולריים בעולם.

תיאטרון הבלט הלאומי בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב פועל כבר 35 שנה והוא בעל מוניטין רב בעולם הבלט העולמי. הוא נחשב לאחד הבולטים והטובים בתחומו, ברמה של תיאטרון הבולשוי ותיאטרון מרינסקי המפורסמים. הוא נבחר ל"תיאטרון הבלט הטוב ביותר באירופה" מטעם איגוד המפיקים האירופי.

גורדייב, העומד בראש התיאטרון, הוא כוכב בלט עולמי שאחראי הן על הכוריאוגרפיה והן על ניהול התיאטרון עצמו. להקת תיאטרון הבלט הלאומי  כוללת כישרונות צעירים, ביניהם זוכי פרסים בתחרויות הבלט הבין־לאומיות. להקת הסולנים שהצמיח גורדייב בין כותלי התיאטרון זוכה לשבחים רבים בשל הרמה הגבוהה של ביצועיה ומעניקה כבוד למורשת הבלט הקלסי בכלל ואסכולת הבלט הרוסי בפרט.

 

היפיפייה הנרדמת

מופע בלט ב- 2 מערכות ו-4 תמונות

מוזיקה מאת פ.א. צ'ייקובסקי

כוריאוגרפיה: מ. פטיפה  |  עריכה: ו. גורדייב

המשכן לאמנויות הבמה תל אביב, 11-10 במרס, 16:30. מחיר: 395-205 שקלים.

דון קישוט

מופע בלט ב־2 מערכות ו־6 תמונות

מוזיקה מאת ל. מינקוס

כוריאוגרפיה: מ. פטיפה, א. גורסקי  |  עריכה ובימוי: ו. גורדייב

המשכן לאמנויות הבמה תל אביב, 10 במרס, 20:00. מחיר: 425-225 שקלים.  |

הזמנות ניתן לבצע גם בטלפון: 3221* | בפ.ק.ג הפקות: 076-54696962 | fgk.cupatbravo.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות