חדשות

הצעדים וההחלטות שביצע צביקה ברוט בשבוע אחד: העברת סיוע לתנועות הנוער והספורט, ביטול "חג המחזמר" שהביא להפסדים. וגם החלטה תקדימית: כל הסגנים לא יקבלו שכר

לצד זאת, ברוט נקט בעוד כמה צעדי חיסכון והתייעלות ובראשם הוא החליט על ביטול אירוע "חג המחזמר" שהיה מתקיים בכל אפריל בבת-ים. ברוט הסביר זאת כך: "הודעתי על ביטולו של פרויקט חג המחזמר בעיר, אשר כולל הפקה של 3 הצגות בהיכל התרבות בחודש אפריל. הסיבה: בשנתיים האחרונות הבת-ימים פשוט לא הגיעו לצפות בו – אבל הם כן נאלצו לשלם קרוב ל-2 מיליון שקלים מהמיסים שלהם לטובת תושבים מחוץ לעיר שכן הגיעו. זה לא הגיוני, וזה נעצר. האינטרס של תושבי בת-ים חשוב יותר".

לצד זה, ברוט החליט להעביר 300 אלף שקל כספי תמיכה לתנועות הנוער בעיר וכמו כן גם חצי מיליון שקל לקבוצות הספורט בעיר, ולספורט.

במקביל, ברוט קיים ביקורי פתע וסיורי היכרות באגפי העירייה השונים וציין בפניהם: "הדגש המרכזי שקבעתי לעירייה עבור שנת 2019 – צמצום הגרעון, טיפול בניקיון העיר ושיפור השירות לתושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות