ראשון לציון

פסנתר "כנף" במרכז העיר

אגב, זה לא הפסנתר היחיד שכיכב השבוע בעיר. בחטיבת הביניים המעיין, הוכנס פסנתר ללובי בניין החטיבה. משפחת אחת התלמידים תרמה את הפסנתר לבית הכנסת ומאז הוא מהווה מוקד פעילות בהפסקות, כאשר תלמידי החינוך המיוחד מוצאים בו מקור לבטא את עצמם. עם הזמן הוחלט לשלב את הפסנתר במסגרת יום הלימודים ואפילו הסבים והסבתות של התלמידים הוזמנו לנגן עליו.

המורה למוזיקה, רויטל אלון, סיפרה: "העמדנו אותו במבואה וכבר בהפסקה הראשונה פצחנו בנגינה. המחזה היה מרגש – תלמידים מכל הכיתות הגיעו לראות מקרוב את 'הדייר' החדש. היום, הפסנתר הפך להיות חלק מהנוף הבית ספרי. יצרנו משמעות נוספת בהפסקות ואנו מגלים כישרונות חדשים. תלמידים ניגשים אל הפסנתר ומנגנים, אחרים מתאספים ומאזינים. אני רואה בפעילויות המוזיקאליות פתח לחיבור חברתי משמעותי, חיבור בין תלמידים, מורים וחיבור לבית הספר. כולי תקווה כי נמשיך ונשכיל לפתח את המוזיקה בבתי הספר לתועלת כולנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות