תרבות

מרקו חוזר לחפש את אמא במדיטק

ההפקה במדיטק תעלה במהלך החנוכה בין התאריכים 7-5 בדצמבר בשעות 10:30 ו-12:30 בגרסה מקורית, בעיבוד ובימוי של צביה הוברמן, בליווי מוסיקה מקורית של אמיר לקנר, לצד שיר הנושא המוכר מסדרת הטלוויזיה.
ההפקה המיועדת לגילאי 5 ומעלה, תצטרף לרפרטואר העשיר והמגוון של הצגות תיאטרון המציגות באולם הבית במדיטק חולון ובכל רחבי הארץ.
בהצגה משולבים שירים מקוריים מרגשים וגם שיר הפתיחה של הסדרה הפופולרית "מרקו" שכולם מכירים ואוהבים. לתפקיד מרקו לוהקה השחקנית דקלה הדר (המוכרת לקהל כאשתו של אדיר מילר בסדרת הטלוויזיה "צומת מילר") .
לסיפור נוספות דמויות משעשעות: מנהל תיאטרון הנודד (נדב אסולין) ובתו (שירן הוברמן), המלווים את מרקו ומצרפים אותו אל מסע ההופעות שלהם ברחבי ארגנטינה.
מחזה ובימוי: צביה הוברמן, מוזיקה: אמיר לקנר, עיצוב תפאורה: לילי בן נחשון, עיצוב תלבושות: אביה בש, כוריאוגרפיה: אור משיח, עיצוב תאורה: אמיר קסטרו, עיצוב וידאו: סיוון פרסלר וניתאי שלם. ע במאי נעם ביצור, שחקנים: דקלה הדר, עדי ארד, דורון אורן, נדב אסולין, שמעון חאבא, שירן הוברמן, נעה אנגל, רני אלון

מיועד לגילאי 5 ומעלה, מחיר: 75 שקלים הנחות ומחירים מיוחדים לוועדים
רכישה באתר מדיטק חולון ובקופות 1800-20-29-30, ווטסאפ המדיטק: 052-4334448

צילום: שי בן אפרים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות