חדשות

צפו: חיסול כפול בשכונת התקווה. שני הרוגים בני 30 מפיצוץ רכב ברחובות הלח"י פינת האצ"ל. עוד פצועים בשטח

הרכב כולו נשרף כליל וכן נגרם נזק כבד לרכב הסמוך. מעוצמת הפיצוץ נרשמו עוד נפגעים, כשלפי דיווחים ראשונים מדובר בנפגעים כתוצאה מחרדה.

אבי מרכוס פרמדיק ראשי באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "מדובר בשני הרוגים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות וללא דופק ונשימה כתוצאה מפיצוץ ברכבם. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותם. כמו כן טופלו מספר נפגעי חרדה בעקבות אופי האירוע. צוותי כיבוי ומשטרה גדולים פועלים בזירת האירוע".

הפראמדיקים של מד"א שמחה סימנדוייב וגל פאר שהגיעו למקום סיפרו: "היינו באחד מהרחובות הסמוכים והגענו בתוך זמן קצר למקום. ראינו 2 כלי רכב עולים באש ועשן סמיך. לא ניתן היה להתקרב לרכבים ובשלב הראשון לא ידענו אם ישנם נפגעים. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש ושניתן היה להתקרב הבחנו בשני גברים בשנות ה- 30 ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. המשכנו בסריקות ברכב השני ובסביבה ולא אותרו נפגעים נוספים."

כוחות משטרה גדולים זורמים למקום וככל הנראה מדובר בחיסול כפול של שני השוהים ברכב. עדיין לא נמסרה זהותם.

המשטרה קוראת לכל התושבים באזור להתרחק מהמקום.

 

צילומים סרטונים: דוברות כבאות ואנשי הדממה

צילומים תמונות: דוברות כיבוי דן, אנשי הדממה, איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות