חדשות

"קואליציית השינוי" יוצאת לדרך: ליאל אבן זוהר מצטרפת לרז קינסטליך במירוץ לראשות העיר

יו"ר סיעת הירוקים+הצעירים של ראשון והמועמד לראשות העיר רז קינסטליך ציין כי: ״ליאל מוכיחה שוב שהיא נאמנה לדרכה ולהסכמים עליהם היא חותמת. החובה של כולנו היא להיות קשובים לציבור ולהסיר את העננה שמעיבה על עירנו. ביחד עם ליאל ועם שותפים נוספים שיצטרפו בימים הקרובים ל"קואליציית השינוי", נוביל את ראשון לציון לעתיד חדש. אני מקווה כי גם שאר מנהיגי הסיעות קשובים לרחשי הציבור ויצטרפו גם הם לשינוי. במיוחד אני מצפה מאותם אלה שחתמו על הסכם התמיכה בי בסיבוב השני להוכיח שהם נאמנים לדברים עליהם חתמו ואותם הציגו במסיבת העיתונאים. זוהי תחילתה של עידן של פוליטיקה חדשה."

יו"ר סיעת 'דרך חדשה' ליאל אבן זהר ציינה כי: "אני רואה חשיבות רבה בעמידה בהסכמים, ותמיד עומדת מול עיני טובת תושבי ראשון. יחד עם רז נביא להחלפת השלטון, נבטיח שמירת המנהל התקין, שקיפות ושיתוף התושבים. מראש הודעתי שאכבד את ההסכם שלי ואני מתכוונת לדאוג לכך שהחזון המשותף אכן יוגשם"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות