רמת גן

אשכול הגנים בשכונת חרוזים יוצא לדרך. "מהלך היסטורי שיישא פרי לעוד שנים רבות"

כזכור, בשלוש השנים האחרונות הובילה אביבית מאור נמרודי, סגנית ראש העירייה ויו"ר ועדת משנה לתכנון ובנייה, את המהלך להטמנת קו המתח בחרוזים, בתמיכת ראש עיריית רמת גן ותוך שיתוף פעולה מלא מצד תושבי השכונה. לאחר שנים של מאבק עיקש, אושרה הטמנתו של קו המתח, שהוביל לסגירה של גני ילדים באזור. בעקבות צעד זה ולאחר בדיקות מקיפות שערכה העירייה במקום, התקבלה החלטה להחזרת השימוש בשטח הציבורי לטובת תושבי השכונה.
ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר מסר: "הבטחות צריך לקיים וכך עשיתי. אני שמח לבשר שהחזון לשימוש מיטבי של השטח הציבורי קורם עור וגידים ויותר מכל גאה להוביל את המהלך החשוב וההיסטורי הזה למען התושבים. התכנית המדוברת תספק מענה מיטבי למשפחות הצעירות וכמובן תשפר את איכות חייהם של תושבי השכונה המתחדשת".
נמרודי הוסיפה: "לאט לאט ובסבלנות רבה, הצלחנו לשחרר את כל החסמים הרבים שהיו בדרך והקשו על הטמנת קו המתח ובניית אשכול גני ילדים. זוהי בהחלט הלבנה האחרונה. אני שמחה שהצלחנו להגיע לפשרה, כך שהמתנגדים יהיו מרוצים וכן שאר תושבי השכונה המשוועים להתחדשות עירונית, הוספת גני ילדים ומבני ציבור בסמיכות לבתיהם ומחכים ליום בו יוסר המפגע ויוטמן קו המתח. אני רוצה להודות לתושבי השכונה ולראש עיריית רמת-גן, שגייס את כלל המשאבים למאבק חשוב זה ולמהלך ההיסטורי שיישא פרי לעוד שנים רבות".

בתמונה: ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר וסגניתו אביבית מאור נמרודי ליד קו המתח בשכונת חרוזים. צילום: אילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות