ראשון לציון

67 פעולות הצלה בחופי ראשון לציון במהלך הקיץ

עונת הרחצה השנה הייתה מעט יותר סוערת משנים קודמות. יותר מ-154 ימים בממוצע שלט הדגל האדום על סוכת המציל. הדגל הלבן, מצד שני, נראה בקושי במהלך עונת הרחצה, רק 15 פעמים בממוצע. במהלך השנה נרשמו כ-1085 אירועים חריגים כאשר העונה הושם דגש על הניקיון. 180 דו"חות נרשמו על איש שמירת ניקיון ועוד 57 דו"חות על צואה של כלבים שלא נאספה על ידי הבעלים. כמו כן פקחי החברה, בסיוע המצלמות בחוף, מנעו רחצה בים בשעות שמעבר לזמני פעילות המצילים ואכפו מעשי וונדליזם, איסור נהיגה בחוף ועוד. בנוסף יש לציין כי נמשך הקצאת 30% משטח החופים המוכרזים לטובת הציבור, כלומר ללא השכרת כסאות ומיטות שיזוף.
במהלך העונה טופלו 242 מתרחצים במרפאות החוף, ברוב המקרים מדובר בחתכים, שריטות, חבלות ומכות יבשות.
מנהל אגף חופים ואגמים, אלי שוורצברג, מוסיף: "עונת הרחצה שהסתיימה שקקה חיים. הרחבנו את פרויקט הנגשת חוף הים לאנשים עם מוגבלות. כאשר מדי יום רביעי המצילים ובני הנוער ששימשו כעוזרי מצילים סייעו לכל מי שביקש- להיכנס למים בהתאם למוגבלותו. כמו כן, השנה התקיימה אצלנו אליפות הארץ בגלישת גלים וכן התקיימו קייטנות גלישה, השכרת גלשנים, הדרכות, סדנאות ועוד".

צילום: אבי קקון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות