חדשות

חשיפה: שני בתי עסק (בר ופאב) בבעלותו של עידן מזרחי, חבר המועצה וחבר סיעתו של רז קינסטליך, פעלו ללא רישיון עסק כלל

מעיריית ראשון לציון נמסר: "המקום בשם 'האדון והגברת' הפועל ברחוב מוהליבר בעיר נמצא בהליך משפטי על ניהול עסק ללא רישיון. דיון שאמור היה להתקיים ביוני, נדחה ל- 21.11.18. הדיון יתקיים בבית המשפט בראשון לציון. לגבי 'האספרסו בר', אף  הוא היה ללא רישיון עסק ונפתחו נגדו גם הליכים,אך בינתיים כלכל הידוע לנו המקום נסגר ללא קשר להליכים על ניהול העסק ללא רישיון".

פנינו לתגובת עידן מזרחי ושאלנו איך יתכן שאיש ציבור שאף היה בכיר בעירייה, נתן ששני עסקים בבעלותו יתנהלו כלל ללא רישיון עסק?

תגובת דובר סיעת "הירוקים והצעירים" בראשות רז קינסטליך: "כמו בעלי עסקים רבים שומרי חוק אני נמצא בתהליך רישוי ארוך ומייגע. לגופו של עניין, האספרסו בר אינו בבעלותי מזה כמה חודשים והעסק היחיד שבבעלותי כיום החזיק ברישיון עד לינואר 2017 ולאור שינויים במקום ובתנאים לרישיון נמצא כרגע בתהליך רישוי מחודש מול כל הגורמים הרלוונטיים בדיוק כמו עסקים רבים בעיר ובאותו תהליך בדיוק. כולי תקווה כי בחודשים הקרובים התהליך הארוך יגיע לסיומו ואקבל את הרישיון המיוחל. התהליך הסיזיפי אותו אני עובר ואותו חווה כל בעל עסק בראשון לציון רק מוכיח את תחלואי המערכת וכמה חשוב להנגיש את העירייה ואת מחלקת הרישוי לבעלי העסקים הקטנים שגם ככה נמצאים במאבק יום יומי וזוהי אחת המטרות שהצבתי לעצמי בקדנציה הקרובה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות