רמת גן

מערך האופניים השיתופיים של MOBIKE מגיע לרמת גן

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר אמר בסיפוק: "לאור הביקוש הניכר לאופניים שיתופיים בקרב תושבי העיר, אנחנו שמחים להביא לרמת-גן את האופניים השיתופיים של MOBIKE, המאפשרים ליהנות מפתרון תנועה אלטרנטיבי, ירוק ונוח המותאם לצורכי תושבי העיר. צעד הכרחי זה מהווה נדבך נוסף לעידוד רכיבה על אופניים ולצמצום השימוש בכלי רכב, לצד סלילת מערך שבילי אופניים, שיתפרשו לאורך עשרות ק"מ ברחבי העיר ויחברו אותה ל'אוטוסטרדת האופניים' של גוש דן".
אמנון בוץ סמנכ"ל העירייה: "תושבי רמת-גן הוכיחו בגרות באופן השימוש והביעו רצון להשתמש במערך אופניים שיתופי ללא תחנות עגינה. אנחנו מאמינים כי מתן ההרשאה לחברת MOBIKE תטיב עם התושבים ותרחיב את החלופות לתחבורה אלטרנטיבית ברחבי העיר".
לירן גלבוע, מנהל פעילות MOBIKE בישראל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית רמת-גן ומודים להם על האמון שנותנים בנו להוביל את נושא הרכיבה השיתופית בעירם. שיתוף פעולה זה הינו אסטרטגי וחשוב, במטרתנו להתרחב במטרופולין ולספק פתרון קל ויעיל כתחליף להתניידות ברכב פרטי בעיר. כבר לא מדובר בטרנד חולף – לאחר כ-4 חודשי פעילות בלבד, עם 45 אלף משתמשים שנרשמו לשירות, מדובר על פתרון שהוכח כיעיל. אנו נמשיך להקפיד ולשנע את האופנים למוקדי הפעילות העיקרים ולהרחיקם ממקומות הפוגעים במרחב הציבורי"

צילום: אילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות