חדשות

ישראל זינגר רושם ניצחון מבחינתו: הפרקליטות הודיעה כי היא סוגרת את התיק נגדו. זינגר בתגובה "פעלתי ביושר, בשקיפות ובניקיון כפיים לטובת תושבי רמת-גן ולטובתם בלבד."

ישראל זינגר בתגובה ראשונה לניוזים מרכז:

"אני שמח ונרגש שלאחר 4 שנים של עינוי דין, ולאחר בחינה מעמיקה, החליטה פרקליטות המדינה לסגור את התיק נגדי. כעת יודעים כולם את מה שידעתי וטענתי לאורך כל השנים: פעלתי ביושר, בשקיפות ובניקיון כפיים לטובת תושבי רמת-גן ולטובתם בלבד. צר לי שנדרשו 4 שנים עד לקיצו של מסע הכפשות ושקרים מגורמים בעלי אינטרס שניסו להשתלט על העיר רמת-גן. הם ניסו לשנות את החלטת הבוחר ונכשלו. החלטת הפרקליטות היום מבטאת יותר מכל את ניצחון כוחות האור על כוחות החושך. אני מודה למשפחתי ולחברי שתמכו בי והאמינו בצדקתי לאורך כל השנים. אני מודה מעומק הלב לתושבי רמת-גן על האהבה הגדולה והתמיכה הגדולה לאורך כל הדרך. אני מודה לעורכי דיני, יהושע רזניק, ינון סרטל, ציון סהראי וניר לזר על המקצועיות הרבה, המסירות, הנחישות והדבקות במטרה בהוצאת האמת לאור.

אמשיך לעשות את הטוב ביותר למען העיר רמת-גן לעוד 5 שנים נוספות!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות