ראשון לציון

אחרי המכרזים במתחם האלף שוב הוגשו הצעות מחיר הגבוהות פי שניים ממחירי המינימום בהצעה

רק לפני כחודש נרשמה הצלחה אדירה בשיווק שני מגרשים גדולים במתחם האלף. חברת הנדל"ן נתיבי דור חברה לבנין ופיתוח בע"מ, חברת בת של פרשקובסקי, זכתה במגרש בשטח של 53,724 מ"ר המיועד לתעסוקה ומסחר במחיר של למעלה מ-81 מיליון שקלים כאשר מחיר המינימום להגשה במכרז היה כ-48 מיליון שקלים. חברת הנדל"ן אמות השקעות בע"מ זכתה במגרש סמוך, המיועד אף הוא לתעסוקה ומסחר, בשטח של 18,946 מ"ר ובמחיר של יותר מ-30 מיליון שקלים כאשר מחיר המינימום לשיווק הקרקע בה זכתה אמות היה כמעט 19 מיליון שקלים. בסך הכל הכניסה העירייה לקופתה יותר מ-110 מיליון שקלים משני המגרשים כאשר מחיר המינימום של שניהם יחד עמד על כ-67 מיליון שקלים.
בסך הכל בארבעה מכרזים, הן במתחם האלף והן בטיילת, הצליחה העירייה להכניס לקופתה כ-153 מיליון שקלים. חשוב לזכור כי המרוויחים העיקריים ממכרזים אלו הם תושבי העיר שכן הכנסות אלו מופנות להשקעות בחינוך, תשתיות, איכות הסביבה ועוד. בנוסף, הקמת מרכזי עסקים ומסחר בהיקף כה גדול, מייצר מקומות עבודה רבים קרובים לבית.
בעירייה מסבירים כי הצלחות המכרזים הן פועל יוצא מהאסטרטגיה ארוכת טווח שגובשה לפני כשמונה שנים במטרה למשוך לעיר עסקים וחברות הגדולות והמובילות בישראל. במסגרת זו פותחו ארבעה מתחמי תעסוקה ועסקים בשטח כולל של 8.5 מיליון מ"ר שצפויים לשדרג עוד יותר את העיר ואיתנותה הפיננסית.

צילום: אביב בן אור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות