חדשות

התבוננות דרך זכוכית מגדלת הופכת עצמים לגדולים יותר

האם גיא חבר יצא להתבודד ונפגע? אחת האפשרויות שעלתה היא שהוא רק רצה לצאת מהבסיס ולהתבודד, ונקלע למצוקה – אולי לאחד משדות המוקשים הרבים באזור או נפל לבור מים. בשנים האחרונות עיקר החיפושים של היחידה לאיתור נעדרים בצהל ויחידת החילוץ של רמת הגולן מתמקדים בוואדיות שלאורך הירדן, לא רחוק מהבסיס שבו שירת.

 

האם גיא חבר חצה את הגבול ונחטף? אפשרות נוספת שנבחנה ברצינות, בין השאר בעקבות טענות של משפחת חבר, היא שהוא חצה את הגבול לסוריה. אמו רינה העלתה שוב ושוב את הסברה שהוא נחטף ומוחזק מעבר לגבול. פרס כספי בגובה חצי מיליון שקלים הוצע למי שימסור מידע שיביא לפתרון התעלומה, אך למרות עדויות שונות וניסיונות של מנהיגים בעולם לאסוף ראיות לכך, פריצת דרך לא נרשמה. 20 שנים חלפו – וסימני השאלה לא מצטמצמים. למרות פיתוחים טכנולוגיים, מחשבה יצירתית והשקעה בלתי פוסקת, גם בימים אלו בניסיונות למצוא רמז שיוביל לפתרון התעלומה עדיין אין תשובה מה עלה בגורלו של החייל גיא חבר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות