ניוזים חמיםבאר שבעמקומי

היערכות המשטרה לקראת עצרת "תקווה וגאווה" בעיר באר שבע שתערך ב – 20.6.24

משטרת ישראל נערכת לקראת עצרת "תקווה וגאווה" שתתקיים מחר, 20.6.24, החל מהשעה 19:00 בעיר באר שבע בסמוך למשכן לאמניות הבמה וזאת במטרה לשמור על הסדר הציבורי, אבטחת באי האירוע וטיפול בהסדרי התנועה

בתוך כך, מאות שוטרים יפרסו החל משעות הצהריים המוקדמות לאורך צירי גישה למתחם העצרת, על מנת לשמור על בטחון המשתתפים, שמירת הסדר הציבורי, הכוונת התנועה ושמירה על מהלכו התקין של האירוע, בו צפויים להשתתף עפ"י הערכת המארגנים כ 1,000 משתתפים.

בין השעות 17:00-23:00 ייסגרו לתנועה הרחובות המובילים לאירוע המרכזי שייערך ברחבת המשכן לאמנויות הבמה בעיר ,בסמוך לצומת העירייה, כשבמקביל שוטרים ומאבטחים יתפרסו בצירים המובילים ויזרימו את התנועה לצירים חלופיים, למען ביטחון המשתתפים, כאשר ייתכנו עומסים ברחובות הסמוכים.

הרחובות שייסגרו לתנועה:

– שדרות רגר ייסגר לתנועה מרחוב וינגייט עד רחוב וייצמן.
– שדרות שז"ר ייסגר לתנועה מרחוב השלום עד רגר.
– רחוב המשחררים ייסגר לתנועה מרחוב שמעוני עד שדרות רגר.

הנחיות לציבור הנהגים:

1. תושבים אשר אינם מתגוררים בתחום הרחובות שנחסמו לתנועה, מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.

2. מומלץ לציבור הנהגים להשתמש באפליקציית WAZE שתעודכן בהסדרי התנועה.

3. רכב שיהווה הפרעה או סיכון לקיום האירועים יגרר לחניון בית אבות השלום. (חניון שיאים).

4. מומלץ לעשות שימוש בקווי התחבורה הציבורית ולהתעדכן במוקדי השירות ובאתרי האינטרנט של חברות ההסעות הציבוריות לגבי השינויים ומעבר תחנות אוטובוס.

להלן מספר דגשים והנחיות לציבור:

♦️ יתבצע בידוק בכניסות ולא תותר הכנסת אלכוהול למקום האירוע.

♦️ לא תתאפשר הכנסת כלי נשק ארוכים (רובי סע"ר) למעט שוטרים ובעלי תפקידים מוגדרים בתוך תחומי המתחם ובעלי אמצעי זיהוי מקובלים.

♦️ חל איסור מוחלט על הפעלת רחפנים במהלך העצרת.

♦️יש להמשיך ולעקוב אחר ההנחיות שמפרסם פיקוד העורף באמצעי ההפצה הרשמיים.
ההנחיות המלאות מפורטות בקישור הבא: https://www.oref.org.il/12487-15896-he/Pakar.aspx

♦️משטרת ישראל תפעל בנחישות נגד כל גורם אשר ינסה להפר את הסדר הציבורי ואת המהלך התקין של האירוע ותפעל בכוחות גלויים וסמויים לאבטחת האירוע, שמירת הסדר ובטחון המשתתפים.

זכרו, באירועי חירום חייגו 100, למידע חייגו 110.

אנו קוראים לציבור, להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים, להימנע מגילויי אלימות פיזית או מילולית, לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי בטרם, במהלך ולאחר העצרת.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות