ניוזים חמיםחדשות

צעיר בן 18 טבע למוות הלילה בחוף דלילה באשקלון

3 צעירים נכנסו הלילה לשחות סמוך לחוף דלילה באשקלון, השלושה החלו לטבוע. 2 נחלצו בכוחות עצמם, צעיר שלישי בן 18 טבע למוות

הלילה בשעה 01:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על 3 גברים שטבעו סמוך לחוף דלילה באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בצעיר כבן 18 שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי, 2 צעירים כבני 20 עם קוצר נשימה קל.

חובש רפואת חירום במד"א אלירם משה סיפר: "חברנו לכוחות השיטור שהיו בסמוך לחוף באמצעות אמבולנס 4X4 של מד"א. ראינו 2 צעירים כבני 20 מתהלכים עם קוצר נשימה קל. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם באמבולנס מד"א לבית החולים כשמצבם קל. הם סיפרו לנו שהם טבעו במים והיה איתם עוד חבר שנעדר. לאחר כשעה כוחות השיטור הימי הוציאו אלינו צעיר בן 18 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה כשבסופן נאלצנו לצערנו לקבוע את מותו."

 

צילום: תיעוד מד"א

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות