ניוזים חמיםחדשותאשקלון

שוטרי אשקלון עצרו שלושה חשודים באירועי שוד אלימים שביצעו תוך מרמה באפליקציית ה״טלגרם״

שלושת החשודים, מתוכם שני קטינים בני 15 ו-17 ובגיר בגיל 18, נעצרו ונחקרו בתחנת אשקלון במחוז הדרומי של משטרת ישראל

בשבועות האחרונים התקבלו דיווחים במשטרת ישראל בדבר שודים אלימים שבוצעו בעיר אשקלון, חקירה של תחנת אשקלון במרחב לכיש הובילה לגילוי של קבוצת ״טלגרם״ שבה הציעו החשודים שירותי מין לכאורה.

אנשים שיצרו קשר עם החשודים בקבוצת ה״טלגרם״ הגיעו למקום שקבעו החשודים ושם נשדדו על ידם, בשני מקרים החשודים גם השתמשו באלימות קשה שכללה דקירות וכתוצאה מהשודים האלימים נפצעו שני אנשים.

לפני כשבועיים החקירה הסמויה הפכה לגלויה כאשר בלשי תחנת אשקלון עצרו את שלושת החשודים ברכבם לאחר ביצוע שוד. בחיפוש שביצעו הבלשים נתפסו מספר סכינים שלפי החשד שימשו את החשודים בביצוע השודים האלימים.

שלושת החשודים, מתוכם שני קטינים בני 15 ו-17 ובגיר בגיל 18, נעצרו ונחקרו בתחנת אשקלון במחוז הדרומי של משטרת ישראל. בסיום החקירה נכלאו והיום הוגש נגדם הצהרת תובע. ביום ראשון צפוי להיות מוגש נגדם כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות