ניוזים חמיםחדשותאילת

הודות להפעלת הסוכן הסמוי ׳יוניקורן׳ על ידי המשטרה , מעצרים של עשרות חשודים באילת

פעילות סמויה שנמשכה כ-10 חודשים באילת הסתכמה במהלך הלילה בטקס ״פיצוח סוכן״ בראשות מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן

עם כניסתו לתפקיד, הנחה מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, את יחידות המחוז הדרומי לקדם באופן מואץ מהלכי חקירה ואיסוף מודיעין איכותי באמצעות הפעלת סוכנים סמויים לשם סיכול הפשיעה בדגש על עבירות סחר באמל"ח וסמים ברחבי המחוז הדרומי.

במהלך עשרת החודשים האחרונים התנהלה במשטרת מרחב אילת, חקירה סמויה, במסגרתה הפעילה המשטרה "סוכן סמוי" שפעל בקרב עבריינים בעיר אילת.

במהלך הפעילות הסמויה שנמשכה כ- 10 חודשים, התמקדו בלשי וחוקרי המשטרה בחשודים המעורבים בעבירות הפצה וסחר של סמים מסוכנים.

הודות לפעילות זו, ביצירתיות ובנחישות, הצליחו חוקרי ובלשי המשטרה באילת לאסוף ראיות מפלילות נגד עשרות חשודים, תושבי אילת, בעבירות הפצה, סחר ומסחר בסמים, זאת לאחר שהסוכן קנה מידיהם סמים מסוכנים בכמויות שונות ומסוגים שונים בהם: קוקאין, קטמין, דוסה.

הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות משטרת מרחב אילת בהם: בלשים, שוטרי סיור, לוחמי יס"מ, לוחמי היחידה הטקטית של מג״ב ולוחמי מג"ב בט״פ אילת ועצרו 26 חשודים בבתיהם.

במסגרת המעצרים, ערכו השוטרים חיפושים בבתי החשודים במהלכם איתרו ותפסו עשרות אלפי שקלים במזומן, סמים מסוגים שונים וכמויות שונות ואמצעים המעידים על פעילות לא חוקית שנועדה להפצה וסחר של סמים מסוכנים.

החשודים נעצרו לחקירה, בתומה יובאו לדיון בפני בימ"ש השלום באילת.
בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרם.
במהלך הלילה התקיים במשטרת מרחב אילת טקס "פיצוח סוכן" בראשות מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, ובמעמד ראש עיריית אילת, מר אלי לנקרי, מפקד משטרת מרחב אילת, נצ"מ אליהו שמול וסגל שוטרי מרחב אילת.

מפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן, בירך את השוטרים על ההישג המקצועי והפעילות המשולבת יחד עם כוחות מג"ב ואמר: "היום אנו מעבירים מסדר חד – להגיע לנופש באילת זה לא בכדי לפשוע. ידינו לא תרפה מכל מי שמנסה לעשות זאת ואנחנו נאפשר מקום בטוח לכל אלפי האנשים שמגיעים לכאן. הסמים הוא נגע שפוגע בעתיד של הנוער שלנו ובכל שכבות החברה, הפעילות הזו היא חלק נוסף מהשירות לאזרח אותו אנו מבקשים לתת ומתחושת הביטחון אותה אנו רוצים להשכין בעיר אילת".

מפקד מרחב אילת, ניצב משנה אליהו שמול: "עשרות המעצרים הבוקר הם פרי פעילות ארוכה ומשמעותית של שוטרי אגף החקירות והמודיעין במשטרת מרחב אילת במאבק העיקש נגד תופעת השימוש והסחר בסמים מסוכנים. אני מלא הערכה לסוכן ומפעילו, שפעלו יחד בחודשים האחרונים לאיסוף ראיות ולחשיפתם של עשרות חשודים. נמשיך במאבקנו בנגע הסמים המסוכנים, באמצעות אכיפה פלילית וכלכלית, חקירות גלויות וסמויות, עד אשר נמצה את הדין עם מפיצי וסוחרי הסמים."

בתום חקירה ראשונית, ובהתאם לצורכי החקירה, במהלך היום, בכוונת המשטרה להביא את החשודים לדיון בבימ"ש השלום באילת בבקשה להאריך את מעצרם.

תשומת ליבכם, מצ"ב צו איסור פרסום האוסר פרסום הפרטים הבאים: כל פרט ו/או תמונה אשר יש בו בכדי לחשוף את פרטיו, לרבות שמו ותמונתו של הסוכן ובני משפחתו, מקום מגוריו וכן כל פרט אודותיו. תוקף הצו עד תאריך 12.5.24

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות