ניוזים חמיםחדשותאילת

רק כדי להביע מצוקה – טלטל, אחז בגרונה וחנק עובדת ציבור לאחר שבקשתו נדחתה

המשטרה עצרה תושב אילת, שתקף נמרצות עובדת ציבור בכירה באילת

בתום חקירה מהירה, הגישה יחידת התביעות במשטרת מרחב אילת כתב אישום נגד החשוד ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגדו

משטרת מרחב אילת עצרה תושב אילת, בשנות הארבעים לחייו, בחשד לתקיפת עובדת ציבור בכירה.

מיד עם קבלת הדיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת ישראל, הוזעקו שוטרי הסיור, וגבו תלונתה של עובדת הציבור הבכירה שדיווחה כי תושב אילת, בשנות ה-40 לחייו, תקף אותה נמרצות וזאת על מנת להביע את מורת רוחו על השירות שקיבל.

בתום חקירה ראשונית, בתאריך 3.5.24 הובא החשוד בפני בית המשפט השלום באילת שדחה את בקשת המשטרה להאריך מעצרו והסתפק בחלופת מעצר בית.
חוקרי המשטרה שהיו סבורים כי מדובר במקרה חריג במיוחד, ביקשו לעכב ביצוע החלטה זו, והגישו ערר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שהפך את ההחלטה והורה על השארתו במעצר עד לתאריך 5.5.24 לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

בתוך כך בהתאם לממצאי החקירה והראיות שאספו החוקרים, הגישה שלוחת התביעות במרחב אילת כתב אישום ובקשה למעצר של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

פעילות ממוקדת זו היא חלק ממגוון פעולות למימוש תכנית "טווח אפס" של משטרת מרחב אילת – תכנית ממוקדת לטיפול בעבירות אלימות חמורה ובריונות, במסגרתה נוקטים השוטרים באפס סובלנות כלפי עבירות אלימות בכלל ואלימות כנגד עובדי ציבור בפרט.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות