חדשותאשקלון

אשקלון: פעוט ננעל ברכב בשגגה, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "למרות הפתיחה המורכבת של הרכב, הצלחנו לחלץ את הפעוט בשלום"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל ברכב בשגגה לעיני אימו, ברחוב עמק האלה באשקלון

אושרת בורפקר, מנהלת הדרכות מחוז דרום, ג'ימי מודזגורישוילי, אחראי לוגיסטיקה סניף אשקלון, יחד עם דניאל ברכה, מתנדב הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אושרת מתארת: "קיבלתי שיחה ממתנדב בארגון, שהעביר לי דיווח על ילד שננעל ברכב. אימו של הילד, שקיבלה סיוע מהארגון לפני זמן מה, יצרה עמו קשר וביקשה סיוע. מיד חייגתי לאם, כשבמקביל אני פותחת קריאה במוקד, ויצאתי בזריזות לכתובת. הגעתי בתוך מספר דקות, ויחד עם דניאל וג'ימי שהצטרפו אליי התחלנו בפעולות הפתיחה. דגם הרכב היה עם מנגנון שאתגר אותנו בפתיחת הדלת, אך בשיתוף פעולה מוצלח התגברנו על הקושי, והצלחנו לחלץ את הפעוט בשלום. האם הייתה בהתרגשות עצומה, ולא הפסיקה להודות לנו. תחושת סיפוק מעצימה כל פעם מחדש."

ג'ימי מוסיף: "בדיוק הגעתי לביתי לאחר קורס רכיבה מתקדם בארגון. כשראיתי שהמיקום במרחק קצר ממני, יצאתי לכתובת, שם חברתי לאושרת ודניאל. חילצנו את הפעוט בזריזות לשמחת האם. תחושה מדהימה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות