ניוזים חמיםחדשות

דימונה: שני ילדים אחים ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום "הצטרפנו לכוחות החירום ופתחנו יחד את הרכב"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני ילדים אחים, פעוטה כבת שנתיים וחצי ותינוק כבן מספר חודשים, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם, ברחוב נצרים בדימונה

אלעזר אמינוב ויוספי עשור, מתנדבי סניף דימונה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם ויחד עם כוחות החירום שבמקום, חילצו השניים את הפעוטה והתינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אלעזר מספר: "הגעתי למקום הלימודים בכולל כשאשתי התקשרה אליי והודיעה שיש קריאה על ילדים שננעלו. לקחתי ממנה את הפרטים והגעתי במהירות למקום. היו שם כבר כוחות חירום, משטרה כיבוי והצלה שניסו לפתוח את הרכב. התחלתי לבצע פעולת פתיחה בדלת השנייה ואז הצלחנו לפתוח את הרכב. זו תחושה מאוד טובה ונעימה לעזור ולהציל חיים. האמא הודתה וחזרה מספר פעמים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ידידים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות