ניוזים חמיםחדשותאשקלון

בן שנתיים טבע בבריכה בחצר בית באשקלון- התוצאות טרגיות והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו

צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה בילד בן שנתיים שטבע בבריכה בבית פרטי באשקלון

מנחם בללו ראש סניף אשקלון וחנן קדוש חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "שהגענו למקום הבחנו בילד כשהוא ללא הכרה ולא נושם, ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים ברזילי כשמצבו מוגדר אנוש".

כונני ארגון הצלה הוזעקו לבית באשקלון בעקבות דיווח על תינוק שטבע.
יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בתינוק כבן שנתיים, ולאחר שחזר הדופק הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים ברזילי בעיר.

חובש הצלה ברוך הרשקוביץ מדווח: "כשהגעתי לבית, הביאו לי תינוק כבן שנתיים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שטבע בבריכה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, ולאחר שחזר הדופק, הוא פונה כשהוא מורדם ומונשם לחדר הטראומה בבית החולים ברזילי בעיר."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות