ניוזים חמיםחדשות

נתפסה חולייה שגנבה ממירים קטליטיים מרכבים שחנו בתחנות הרכבות בקרית גת ובית שמש

מרכבים החונים בתחנות רכבת: בקרית גת ובית שמש: בלשי משמר הגבול עצרו חוליית גנבי ממירים קטליטיים, כשהם נתפסים על חם בחניון רכבת בית שמש

 

חקירה המתנהלת ביחידה המרכזית של מג"ב בדרום בעקבות חוליית חשודים שגנבו טלאים לפני כחודש ממושב שלווה שבדרום הארץ, הובילה לפעילות מבצעית של בלשי היחידה בשבוע האחרון.

ביום חמישי בלילה החשודים גנבו ממירים קטליטים מחניון תחנת הרכבת בקריית גת תוך שימוש במסור חשמלי, לאחר מכן המשיכו לחניון תחנת הרכבת בבית שמש, שם נתפסו "על חם" בעת ביצוע גניבת ממירים קטליטיים על ידי בלשי ימ"ר מג"ב דרום. ברשות החשודים נתפסו ממירים קטליטים וכלי עבודה.

שני החשודים, תושבי חורה בשנות ה-20 לחייהם, יחד עם הממצאים נעצרו והועברו לחקירה במשמר הגבול.

במשטרה מסרו: "לוחמי משמר הגבול ימשיכו בפעילויות משמעותיות תוך הפעלת אמצעים מגוונים לשמירה על ביטחונם ורכושם של אזרחי ישראל ברחבי הארץ".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות