חדשותאשקלון

אשקלון: גור כלבים ננעל ברכב לעיני בעליו, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "זה מרגש, אני מאוד אוהב בעלי חיים"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות גור כלבים שננעל בשגגה לעיני בעליו, במרכז המסחרי שבשדרות קדש באשקלון

עדי עובדיה, מוקדנית ידידים מפרויקט מעורבות חברתית שענתה לשיחה במוקד, לקחה פרטים והזעיקה מתנדבים. יקיר בוחניק וחגי בן שלוש, מתנדבי סניף אשקלון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו השניים את הגור בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

חגי מספר: "בזמן ביקור אצל ההורים, קיבלתי את קריאת החירום. יצאתי מיד למקום, והגעתי בזריזות. התחלתי בפעולות פתיחה, ולמרות החושך שמעט הקשה עליי, פתחתי את הרכב במהירות וחילצתי את הכלב בשלום. אני אוהב מאוד בעלי חיים, וזה מרגש ומספק לסייע בחילוץ שכזה. הבעלים הודתה ובירכה את ארגון ידידים."

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד, גם לא לרגע, מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות