ניוזים חמיםחדשות

משטרת מרחב לכיש ערכה טקס הערכה והוקרה למתנדבי זק"א

מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ רועי ולדמן שיבח במשך דקות ארוכות את מאות מתנדבי זק"א אשר חרפו את נפשם במשך שבועות ארוכים

ראשי הפיקוד המשטרתי במרחב לכיש הזמינו במהלך השבוע האחרון את מתנדבי ארגון זק"א במרחב לטקס הערכה והוקרה לאחר שבועות ארוכים שהם עוסקים במלאכה הקשה בזירות הטבח השונות בדרום תחת אש תופת וללא הפסקה של רגע למען כבוד המתים והחיים באשר הם.

בטקס ההוקרה נשא דברים מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ רועי ולדמן אשר במשך דקות ארוכות שיבח את מאות מתנדבי זק"א אשר חרפו את נפשם במשך שבועות ארוכים ועבדו ללא הפסקה בזירות הטבח בכדי להביא את הנרצחים ואת הממצים השונים לקבורה בכבוד הראוי.

מפקד המשטרה אף הציג בפני המתנדבים את פעילות המשטרה מאז הטבח הנורא בשמחת תורה ואת ההגנה שהם עושים במגוון מישורים. במהלך הטקס הוקרן סרטון מרגש במיוחד שם רואים כיצד מפקד היחידות המיוחדות בארגון זק"א, חיים אוטמזגין מעניק תפילין לנער בר מצווה שאיבד את משפחתו בעוטף וביקש את התפילין שנשארו מאחור. במבצע חסר תקדים הצליחו מתנדבי זק"א בראשות חיים אוטמזגין להיכנס חזרה ליישוב תחת אש תופת ולהשיב לנער את התפילין של אביו. בסרטון המרגש רואים גם כיצד משפחת הנער מתרגשים עד דמעות ובוכים יחד עם המתנדבים שעה שהם השיבו את התפילין לנער שחגג בר מצווה.

בטקס השתתפה רפ"ק מאלי שושנה, תושבת העיר אשדוד אשר נפצעה במהלך המתקפה האכזרית בשמחת תורה על תחנת המשטרה בעיר שדרות. היא הודתה מעומק הלב למתנדבי זק"א על עשייתם הברוכה.

אבי דרעי, מפקד זק"א לכיש נשא אף הוא דברים בטקס ואמר כי הוא מודה מעומק הלב למפקדי ושוטרי מרחב לכיש על שיתוף הפעולה הפורה והיוצא דופן. "אנו עומדים בשעה קשה מאוד, ואני מודה לכם על שיתוף הפעולה ועל החיזוק שאתם נותנים לנו. בעזרת השם יחד ננצח את המלחמה הזו והלוואי שנדע רק ימים שקטים ורגועים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות