ניוזים חמיםחדשות

היחידה המרכזית במחוז מרכז עצרה במסגרת חקירה סמויה שמקורה בהפעלת סוכן סמוי, כ- 40 חשודים בהם אישה ו 3 קטינים, בחשד לסחר והחזקה לא חוקית בכלי נשק ובחיפוש יזום חשפה במתחם ברהט אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק

מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון הנחה את יחידת העלית – ימ"ר מרכז, לקדם חקירות ומהלכי מודיעין איכותיים בתחום הסחר והאחזקה בכלי נשק במגזר, תוך מיצוי ראיות פורנזיות ודיגיטליות, הודות להפעלת סוכן סמוי השנה במחוז

בתוך כך, היחידה המרכזית של מחוז מרכז האיצה את חקירותיה בתחום, תוך הפעלת כוחות משימה ייחודיים לשם סיכול הסחר באמל"ח למען שלום הציבור ונוכח זליגת האמל"ח לידי גורמים פליליים בעת הזו, כאשר הממ"ז נתן "אור ירוק" להפעלת כלל האמצעים הנדרשים, לרבות סוכנים, יחידות איסוף ומיצוי טכנולוגי.

כאמור, עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי ובהתאם לממצאיה, פשטו בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז יחד עם בלשי מרחב נגב ותחנת רהט, לוחמי מג"ב מרכז, היחידה הטקטית במג"ב, יחידת מתפ"א ויחידות הכלבנים והחבלנים של מחוז מרכז, על בתיהם של כ-40 תושבי רהט, ערכו חיפוש במתחמים אחר אמל"ח ועצרו 37 חשודים לחקירה במשרדי הימ"ר ברמלה.

במסגרת החיפוש, חשפו השוטרים כלי נשק מוסלקים מסוג M16 שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את חוקרי ימ"ר מרכז, על תוצרי החקירה ועל שת"פ פורה ומקצועי עם מחוז דרום במאבק המשותף כנגד הפשיעה במגזר וציין בדבריו:
"המשטרה מתמודדת עם מגוון משימות בימי המלחמה ולמעלה מחודש אנחנו הראשונים להגיע לזירות הנפילה ולסייע לציבור, לצד אכיפה ממוקדת כנגד עבירות ההסתה והזדהות עם ארגון טרור, והתססה שמקורה בהפצת מידע כוזב וכל זאת במקביל למשימות האכיפה "הרגילות" לשמירה על ביטחון האזרחים".
"המבצע היום – בו אנו כולאים אחר סורג ובריח עשרות חשודים בחשד לעבירות חמורות ונוטלים את יכולתם להוסיף לאיים ולפגוע, הוא מסר חד וברור שיש לנו משטרה חזקה ושוטרים חדורי מטרה עבור ציבור שלם שומר חוק, המבקש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח ואנחנו כאן עבורם".
״ידה הארוכה של מחוז מרכז תגיע לכל מי שיעז לספק ולמכור נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים לעבריינים ולאחר עבודת איסוף מתוחכמת שמנו את ידנו היום על עשרות סוחרי אמל״ח, ונדאג למצות עמם את הדין. מדובר בפרשייה פורצת דרך נוספת מבית היוצר של ימ״ר מרכז״.

בכוונת המשטרה להביא את החשודים בהמשך היום, בהתאם לצורכי החקירה, לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

משטרת ישראל
משטרת ישראל
משטרת ישראל
משטרת ישראל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות